زمان کنونی: 2024/04/28, 04:02 PM درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


زمان کنونی: 2024/04/28, 04:02 PM



ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی سریال قسمت 6

نویسنده پیام
A.O
Ali Orojloo



ارسال‌ها: 108
تاریخ عضویت: May 2021
اعتبار: 44.0
ارسال: #1
معرفی سریال قسمت 6
See - دیدن

ژانر: درام، هیجانی
وضعیت: اتمام فصل 1 – درانتظار فصل 2
بازیگران: Sylvia Hoeks, Hera Hilmarsdóttir,Jason Momoa.
شبکه تلویزیونی: Apple Tv +
امتیاز: 7.6 از 10


سریال See قطعا ایده نابی دارد و بازیگری بزرگی همچون جیسون موموآ هم در اختیار دارد، ولی چرا این سریال نباید به یک شاهکار تبدیل شود؟! تنها دلیل موفق نشدن این سریال نداشتن ایده فراتر از ذهن بیننده است. در صورتی که خرجی که برای ساختن این سریال شده است بسیار زیاد است، جزئیات در این سریال کمترین اهمیت را دارد و ساختن این سبک سریال و با کیفیت بالا فقط از شبکه آمازون و اپل تی وی پلاس برخواهد آمد.

دیدن این سریال به خاطر کیفیت ساخت و موضوع بسیار جالب است و به شدت توصیه می‌شود ولی اصلا تضمین نمی‌کنم که در ادامه از این سریال خیلی لذت ببرید، هرچند که به فصل‌های آینده این سریال به شدت امیدوار هستم و امیدواری بنده هم به خاطر حضور نویسنده توانایی همچون استیون نایت و کارگردانی فرانسیس لارنس می‌باشد، که هرکدام در زمینه ساخت آثار دیدنی خود را اثبات کرده‌اند.

داستان سریال در مورد چند صد سال بعد از ظهور یک بیماری است که باعث می‌شود تمام جهان بینایی خود را از دست بدهند و جالب است بدانید که این اتفاقات بعد از قرن 21 ام در جریان است و به گونه‌ای آینده بشر امروز بدون قدرت بینایی را به تصویر می‌کشد.

پوستر سریال : https://s4.uupload.ir/files/see-series-t...y_hvg0.jpg


The Boys - پسران
ژانر: اکشن، هیجانی
وضعیت: اتمام فصل 2 - در انتظار فصل 3
بازیگران: Antony Starr, Jack Quaid,Karl Urban.
شبکه تلویزیونی: Amazon
امتیاز: 8.7 از 10

سریال پسران یکی از متفاوتترین سریال‌های کامیک بوکی تولید شده در چند سال اخیر است. در این سریال نه خبری از دنیای فانتزی جنگ بین خیر و شر است و نه داستان‌های ضعیف شخصیت‌های قهرمانی که تا به حال دیده‌اید. این سریال خیلی واقعی تر از تصور یک دنیا با حضور قهرمانان را به تصویر می‌کشد و هرچه جلوتر می‌روید این منطق را بهتر درک خواهید کرد.در این سریال آنتونی استارز بازیگر محبوب سریال banshee حضور دارد و شما می‌توانید هنرنمایی این بازیگر توانا را دوباره به تماشا بنشینید. کارل اربن در این سریال فوق العاده نقش آفرینی می‌کند و شما از تماشای او خسته نخواهید شد. این سریال در هر قسمت به اندازه یک فیلم سینمایی برای کیفیت جلوه‌های ویژه خود خرج کرده است و ما همه این موضوعات را مدیون آمازون هستیم.یک گروه به طور اتفاقی تشکیل می‌شود که رو به روی قهرمانانی که در حال جولان دادن هستن بایستد ولی نبرد بین قهرمانان و این افراد عادی بسیار جالب توجه ادامه پیدا می‌کند

پوستر سریال : https://s4.uupload.ir/files/the-boys-timecity_lv8f.jpg


Band of Brothers - جوخه برادران

ژانر: درام جنگی
وضعیت : 1 فصل ، به اتمام رسیده است
بازیگران :Damian Lewis, Kirk Acevedo ,Eion Bailey ,Michael Cudlitz ,Dale Dye
شبکه تلویزیونی : HBO
امتیاز : 9.5 از 10


جدا از سلیقه‌ای که هر فرد در دیدن سریال دارد یک مجموعه را همه باید به تماشا بنشینند و آن سریال Band of Brothers می‌باشد، اگر فقط نمرات سایت imdb برای شما معیار باشد با رتبه نخست بهترین سریال های خارجی تاریخ در این سایت رو به رو هستید. جدا از صحنههای باز سازی شده جنگ جهانی توسط این سریال که به طرز باورنکردنی ساخته شده اند، نمی‌توان به بعد انسانی آن اشاره نکرد و همچنین روایت داستان دستهای از چتربازان که جنگ، آنها را به برادران خونی تبدیل می‌کند، اگر قصد ساخت سریال نجات سرباز رایان را هم با بازی درخشان تام هنکس داشته باشند باز هم پا از سریال جوخه برادران فراتر نخواهند گذاشت زیرا این سریال مفهوم درونی خود را به بهترین شکل به مخاطب انتقال می‌دهد و در آخر این سریال به پوچی جنگ بین انسان ها به خوبی پی خواهید برد. این سریال یکی ار بی همتاترین نمایشهای تلویزیونی hbo می‌باشد.

پوستر سریال : https://s4.uupload.ir/files/e80a476eb09c...0_yfqi.jpg

THE 100 - صد نفر

ژانر : درام ، معمایی ، علمی-تخیلی
وضعیت : 7 فصل، به اتمام رسیده است
بازیگران : Eliza Taylor, Bob Morley, Marie Avgeropoulos
شبکه تلویزیونی : The CW
امتیاز : 7.7 از 10


سریال The 100 با داستانی فانتزی ولی قابل باور جهانی را به تصویر می‌کشد که به علت فاجعه هستهای غیرقابل سکونت شده است و باقی مانده نسل بشر در ایستگاه های فضایی به ادامه زندگی خود می‌پردازند. بعد از 97 سال به علت کمبود مواد غذایی تعدادی از مجرمان را برای یافتن علائم حیاطی و جو حاضر بر زمین دوباره به این سیاره برمی‌‍گرانند تا اینجای کار با ایده ای بسیار ناب و اقتباس شده از کتابی با همین نام رو به رو هستیم. که میتواند جذابیت ها و سیرو داستانی زیبایی را به نمایش بگذارد.

سریال THE 100 در روند 7 فصله خود شاید از نظر سیر داستانی یکم روتین شده باشد ولی مطمئنا هر فصل در فیلمبراری و جلوه های ویژه پیشرفت بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. شاید در ساختار کمی به لاست شبیه باشد ولی تعریف منطقی هر شخصیت در این مجموعه به زیبایی آن می‌افزاید به طوریکه تقریبا همه را به صورت شخصیت های خاکستری به نمایش می‌گذارد که با پستی بلندی های داستان سریال ممکن است کار درست را انجام دهند و گاهی هم دست به اشتباه بزنند و این با توجه به منطق زندگی کاملا درست است.

نظر هر کسی مطمئنا در مورد سلیقه و رده سنی در دیدن این سریال کاملا قابل احترام است ولی تصور اینکه این سریال فقط برای تینیجرها مناسب می‌باشد یه کم سخت گیرانه است. THE 100 برای دوستداران سریال های علمی تخیلی با تم درام یک انتخاب بسیار شایسته می‌باشد و سریالی به شمار می‌رود که ارزش یک بار دیدن را به طور قطع خواهد داشت.

پوستر سریال : https://s4.uupload.ir/files/the-100-cover-1_ygaj.jpg
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2021/05/29 12:47 PM، توسط A.O.)
2021/05/29 12:46 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  معرفی سریال قسمت 5 A.O 0 821 2021/05/21 06:09 PM
آخرین ارسال: A.O
  معرفی سریال قسمت 4 A.O 0 785 2021/05/20 09:13 AM
آخرین ارسال: A.O
  معرفی سریال قسمت 3 A.O 1 893 2021/05/19 07:42 PM
آخرین ارسال: Ilyaa_JA
  معرفی سریال قسمت 2 A.O 2 1,056 2021/05/18 01:14 PM
آخرین ارسال: A.O
  معرفی سریال قسمت 1 A.O 0 606 2021/05/17 08:43 AM
آخرین ارسال: A.O



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان