زمان کنونی: 2024/04/28, 01:00 AM درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


زمان کنونی: 2024/04/28, 01:00 AM



ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی سریال قسمت 4

نویسنده پیام
A.O
Ali Orojloo



ارسال‌ها: 108
تاریخ عضویت: May 2021
اعتبار: 44.0
ارسال: #1
معرفی سریال قسمت 4
Sherlock - شرلوک

ژانر: جنایی ، درام ، معمایی
وضعیت: اتمام فصل 4 ، درانتظار فصل 5
بازیگران: Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Una Stubbs
شبکه تلویزیونی: BBC One
امتیاز: 9.2 از 10


هیچ کارگاه خیالی به اندازه شرلوک هلمز در جهان شناخته شده نیست به گونه ای که اکثرا حتی فکر میکنن که واقعا چنین کسی وجود داشته است.
جالب است که بدانید نام شرلوک هلمز به خاطر شناخته شده‌ترین شخصیت خیالی درکتاب ثبت رکوردهای جهانی گینس آمده است،
فیلم و سریال برای این شخصیت خیالی بسیار ساخته شده است ولی بهترین آن‌ها سریالی است که توشط شبکه تلویزیونی BBC One ساخته شده است و نقش شرلوک را Benedict Cumberbatch به عهده گرفته است. سریالی که استدلال های بسیار دقیق شرلوک را در حل پرونده های جنایی خود به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد و یکی از بهترین سریال های خارجی در ژانر جنایی به حساب می‌آید.


Peaky Blinders - پیکی پلایندرز


ژانر: جنایی ، درام
وضعیت: در انتظار فصل 6
بازیگران:Cillian Murphy, Tom Hardy , Paul Anderson, Joe Cole
شبکه تلویزیونی: BBC Two
امتیاز: 8.8 از 10


بدون شک سریال پیکی بلایندرز یکی ازبهترین سریال های خارجی در ژانر جنایی و مرتبط با خانواده های مافیایی می‌باشد و رشد یک خانواده مافیای را از صفر به نمایش می‌گذارد، اگر به گروه های مافیای ده 20 میلادی علاقمند هستید این سریال به معنی واقعی شما را تحت تاثیر خواهد گذاشت، فیلمبرداری فوق العاده، فیلمنامه قوی، بازیگران تراز اول، این سریال همه چیز برای بهترین شدن دارد به شما توصیه میکنم که اگر شروع به دیدن این سریال کردید مطمئن شوید که وقت لازم را دارا می‌باشید، زیرا کشش فوق العاده‌ای در انتظار شماست، ولی این سریال هم مثل بیشتر سریال‌های انگلیسی مختصر و مفید است و هر فصل شامل 6 قسمت می‌باشد. جالب است بدانید هنوز فصل 6 آن به پایان نرسیده اس تا فصل 7 تمدید شده است که نشان از موفقیت این سریال دارد.

Vikings - وایکینگ‌ها

ژانر :اکشن، درام، تاریخی
وضعیت : اتمام رسیده [ 6 فصل ]
بازیگران : Gustaf Skarsgård, Katheryn Winnick, Alexander Ludwig , Travis Fimmel
شبکه تلویزیونی : History
امتیاز : 8.6 از 10


کاملا با دیدن عنوان این سریال متوجه ژانر و داستان این سریال خواهید شد ، سریالی زیبا که در مورد عصر وایکینگ ها در اروپا می‌باشد و تاریخ را به صورت شبه واقعی به شما نشان می‌دهد، چرا می‌گویم شبه واقعی چون این سریال آمیخته به واقعیت وافسانه هایی است که در اروپا سالیان بسیاری است به آن پرداخته شده است و امروزه با نظم دادن به این دو موضوع آن را در قالب یک سریال به نمایش می‌گذارد، در صدر شخصیت های این سریال باید به راگنار لاثبروک اشاره کرد که کشاورزی جاه طلب می‌باشد و درحالی که تمام واکینگ ها و منطق حکم می‌کنند که به سمت شرق برود و در کنار مابقی جنگجویان به غارت بپردازد، او به سمت غرب می‌رود و به ساحل بریتانیا می‌رسد و آنجاست که عصر هجوم وایکینگ ها به اروپا شروع می‌شود. سریال Vikings قطعا در لیست بهترین سریال های خارجی قرار خواهد گرفت ولی متاسفانه در ادامه فصل ها شاهد نواسانات زیادی در این سریال خواهید بود.


Dark - تاریک

ژانر: جنایی، درام، معمایی
وضعیت: به اتمام رسیده است
بازیگران: Oliver Masucci, Karoline Eichhorn, Jördis Triebel
شبکه تلویزیونی: Netflix
امتیاز: 8.6 از 10


سریال Dark یکی از سریال هایی است که در لیست کاندیدها حضور داشت ولی به دلیل پخش تنها 1 فصل از سیر داستانی خود زیاد شایسته حضور در این لیست نبود ، ولی با پخش فصل دوم شایستگی خود را به طور کامل اثبات کرد . از نمونه های دیگر سریال هایی با این وضعیت می توان Taboo را اسم برد که با توضیح نصفه نیمه در مورد روند داستان و معرفی شخصیت ها به پایان رسید و تا پخش فصل دوم و تجزیه و تحلیل آن در این لیست قرار نخواهد گرفت.

سریال تاریک یک بازگویی جدید داشت که هرکسی را غافلگیر می‌کند و در عین حال که پیچیده است ولی بازه‌های زمانی روایت خود را کاملا به شما نشان می دهد که در گیج نشدن شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.یک روایت داستانگویی به سبک وست ورلد در این سریال نیز وجود دارد و شباهت هایی نیز به سریال چیزهای عجیب دارد ولی با تمی واقعی تر و هیجان انگیز تر که مخاطبان طرفدار ژانر معمایی را قطعا بسیار راضی نگه خواهد داشت.

داستان سریال پیرامون شهر کوچکی در کشور آلمان روایت می‌شود که در آن چهار خانواده به دلیل ناپدید شدن دو کودک شروع به افشا روابط بین یکدیگر می‌کنند. داستان این سریال پیرامون مسائل ماورالطبیعه روایت می‌شود که با پازل های خود شما را به سمت کاراگاه شدن سوق می‌دهد.
2021/05/20 09:13 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  معرفی سریال قسمت 6 A.O 0 858 2021/05/29 12:46 PM
آخرین ارسال: A.O
  معرفی سریال قسمت 5 A.O 0 819 2021/05/21 06:09 PM
آخرین ارسال: A.O
  معرفی سریال قسمت 3 A.O 1 892 2021/05/19 07:42 PM
آخرین ارسال: Ilyaa_JA
  معرفی سریال قسمت 2 A.O 2 1,055 2021/05/18 01:14 PM
آخرین ارسال: A.O
  معرفی سریال قسمت 1 A.O 0 606 2021/05/17 08:43 AM
آخرین ارسال: A.O



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان