زمان کنونی: 2017/04/30, 08:21 PM درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


زمان کنونی: 2017/04/30, 08:21 PM



ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 16 رأی - میانگین امتیازات: 4.69
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[معرفی و بررسی] 

انيمه Sword Art Online

نویسنده پیام
!Web Prince
مدیرکل انجمن



ارسال‌ها: 5,350
تاریخ عضویت: Jul 2010
اعتبار: 1890.0
ارسال: #1
انيمه Sword Art Online


Sword Art Online
سورد آرت آنلاین
هنر شمشیربازی آنلاین
download free low size anime دانلود مدیافایر کم حجم رپیدشیر
Info: HERE
[تصویر:  49hx7kwf7t615e0mept.jpg]
Info

کیریتو پسر برنامه نویسیه که وارد یه بازی اینترنتی به نام Sword Art Online میشه. کایابا آکیهیکو، نابغه ای که بازی رو ساخته، راه خروج همه رو بسته و همه بازیکن ها توی این دنیای مجازی اسیر شدن.
هیچ راه فراری وجود نداره و بازیکن ها وقتی به دنیای واقعی بر میگردن که بازی رو تموم کنن و تمام 100 تا غول این دنیا رو بکشن. و اگر کسی توی بازی کشته شه و ببازه، تو دنیای واقعی هم میمیره
کیریتو که یکی از کسایی بوده که بازی رو توی مرحله ساختش داوطلبانه تست میکرده، تا حدودی چم و خم این دنیا رو میدونه و تصمیم میگیره سولو پلبر (بازیکن مستقل) بمونه و خودش بازی رو تموم کنه و هر وقت هم کسی ازش کمک خواست، بهش کمک کنه. بقیه بازیکن ها هم واسه خودشون گروه و فرقه تشکیل میدن و برای تموم کردن بازی تلاش میکنن.


امتیاز این انیمه 7.5 از 10

Categories: Action - Adventure - Angst - Fantasy - Novel - Romance - Sci-Fi - Seinen - Swordplay - Violence - Virtual Reality



اطلاعات
نویسنده:
Kawahara Reki
کارگردان:Itou Tomohiko
طراحی کاراکتر:
Adachi Shingo
موزیک:Kajiura Yuki
انیمشن:A-1 Pictures


نقد و بررسی:
اخطار اسپویل
نقد از makan parsi

1 - داستان انیمه

بخش اول - داستان انیمه
یک داستان ترکیبی از زندگی در فضای مجازی و سبک عاشقان هست که با دیدن انیمه میشه گفت که خیلی خوب با هم
طتبیق داده شده و حتی اگه طرفدار این سبک های نباشید بازم داستانیه که حداقل ارزش دیدن رو داره

هنر شمشیر آنلاین (به انگلیسی: Sword Art Online - به ژاپنی: Sodo Ato Onrain) نام انیمه سریالی استودیو A-1 Pictures کشور ژاپن می‌باشد
و به کارگردانی توموهیکو ایتو (به انگلیسی: Tomohiko Itō) در ۲۵ قسمت ساخته شده ، داستان انیمه برگرفته از مانگایی
با همین عنوان از رکی کاواهارا (به انگلیسی: Reki Kawahara) می‌باشد.
-
-
در سال ۲۰۲۲ میلادی بشر رویای خودش مبنی بر ساخت دنیای مجازی رو به واقعیت تبدیل میکنه ،
فردی به نام کایابا آکیهیکو (به انگلیسی: Kayaba Akihiko) محقق کننده این رویاست که تکنولوژیی به نام فول دایو (به انگلیسی: FullDive)
را به وجود آورده و اون رو درون یک کلاه قرار داده این کلاه وسیله ورود به این دنیای مجازی هست که با قرار
گرفتن بر سر راه امواج عصبی، کنترل حس‌های پنجگانه را در دست می‌گیرد.

با کمک این فناوری به جای اینکه تصویر در برابر چشم بازیکن نمایش داده بشه، تصویر، صدا و تمام حس‌های بدن
مستقیماً به مغز فرستاده می‌شود و بازیکنان خود را در دنیایی واقعی حس می‌کنند. اولین کنسول بازی که این تکنولوژی نِرو گیر (به انگلیسی: Nerve Gear)
نام دارد و اولین بازی این کنسول هنر شمشیر زنی آنلاین است در ابتدای نخسه آزمایشی آن Beta عرضه میشود و 1 نفر
از جمله پسری به نام کیریکایا کازوتو اون رو بازی میکنن و سپس در اولین روز بازگشایی رسمی و نخسه اصلی بازی، ده هزار نفر وارد بازی می‌شوند.

ولی پس از مدتی متوجه بازیکنان متوجه نقصی در بازی میشن - دکمه خروج از بازی در منوی بازی وجود ندارد!!

کمی تمام بازیکنان به گردهمایی اجباری تلپورت میشوند بعد مردی در لباس یکی از ناظمین بازی در برابر آنها ظاهر می‌شود
خودش رو کایابا آکیهیکو (به انگلیسی: Kayaba Akihiko)، سازنده بازی هنر شمشیر آنلاین معرفی میکنه
و پیغامی وحشتناک به تمام 10 هزار بازیکن بازی میده ....

مرگ شما در بازی هنر شمشیر زنی آنلاین هب معنای مرگ پایان بازی و مرگ در دنیای واقعی هست
فناوری فول دایو که از امواج مایکروویو استفاده میکنه با استفاده از همون فناوری بعد از صفر شدن میزان سلامتی در دنیای مجازی
اموراج مایکروویو قوی میشن و مغز بازیکن می پزه و یک کلام مرگ در دنیا مجازی مساوی مرگ در دنیای واقعی !

-
-
-

بخش دوم - بررسی داستان
یکی از دلایل پرطرفدار بودن این انیمه عنوان و موضوع خود انیمه هست که در مورد بازی آنلاین هستن
و ما ها که به عنوان نسلی هستیم که تقریباً همه ما به طریقی بازی های کامپیوتری در کنسول های مختلف رو تجربه کردیم

و حتی خیال پردازی های مشابه هم داشتیم ، خودم یادم هست که سن خیلی کمی داشتم مغازه عموی خودم سونی 1 بازی میکردم
و بین دوستام از ین خیال پرداز ها میکردیم که اگه واقعاً از خون آدم کم بشه چی میشه؟ و.... یادش بخیر خخخBig Grin


موضوعی که 10 هزاز نفر در این بازی به نام هنر شمشیر زنی آنلاین گیر میوفتن ، با کمک تکنولوژی که توسط فردی
به نام کیابا آکیهکو اختراع شده ، از امواج مایکروویو برای کنترل عصبی بدن استفاده میشه و شما در این دنیا به طور مستقیم
حس های لامسه ، چشایی واقعی وجود داره

موضویی که شکی نیست ، نسلی که گیمر هستن رو خیلی به خودش جذب میکنه یه داستان پرهیجان و مخصوص تینیجر ها
و اونهایی که گیمر نیستن یا با بازی های کامپیوتری سر نمی کنند احتملاً به نظرشون این داستان به کل بی اساس هست

-
-

با این حال با شیطنت هایی از جانب نویسنده و انیمه ساز همراه بوده مثل جمع شدن این همه دختر دور کیریتو و...
با این حال سعی شده کیریتو این وسط (با ارز پوزش که از این کلمه استفاده میکنم) یه دختر باز نشون داده نشه و
همه چیز به طور اتفاقات جذاب و حماسی باشن در کل سعی میشه همه چیز اتفاقی باشه و کیریتو یه پسر پاک نشون داده بشه
هر چند این قائده به کل در فصل دوم انیمه شکسته میشه


اینکه چه کسی با چه نظری به این بخش های شیطنت انیمه دارن به فرهنگ کشورها بر میگرده.

بخش سوم - حاشیه های دو قسمت آخر انیمه (یه جمع بندی از کل انیمه)



خلاصه ای بر فرهنگ ژاپن

در ژاپن اعتقاد به اینه که زن باید زنانه لباس بپوشه (دیگه منظور رو خودتون بگیرین دیگه)
و از اون طرف -چشم چرونی ، -یه دختر و پسر با هم یه جا تنها باشن و ... رو کارهای نادرست و گناه میدونن
--------------------------------------------


[تصویر:  21.gif]برای ادامه بحث لازمه حقایقی هم گفته بشه

آمار تجاوزات جنسی در ژاپن ، آماری بالاییه این صحنه ها مثل قسمت 24 انیمه که آسونا به بند کشیده میشه
برای ما غیر عادیه اما تو ژاپن به علت تجاوزات جنسی خیلی زیاد این مسئله به نقص اجتماعی محسوب میشه

برای همین لازمه که انیمه هایی به این شکل برای نوجوانان خودشون درست کنن این انیمه تو ایران به درد فرهنگ سارین میخوره
اما تو ژاپن فرق میکنه و برعکس ایران یه فرهنگ سازی هم حساب میاد.

-------------
[تصویر:  34.gif]یادمه این توریست های خارجی از چند کشور مختلف (آلمان،آمریکا،ژاپن و....) ایران که اومدن صحبت از امنیت بالای کشور
ایران میزدن که تو خیابان ها و کوچه ها چه امنیتی برقرار هست در حالی که رسانه های خارجی این واقعیت رو نقض میکنن

اما خوب ژاپن اینطور نیست ، اونجا باید دختر ها قبل از 9 شب خونه باشن. یعنی براشون بهتره که اون موقع خونه باشن !!
یه مثالش رو میشه در انیمه دفتر مرگ در همون قسمت های اول دید زمانی که لایت میخواد دفتر مرگ رو برای اولین بار امتحان کنه.
[تصویر:  00002306.png]


اما تو این انیمه که برای ما بد محسوب میشه برای اونها کار فرهنگی محسوب میشه
در اینجا چیزی که نشون میده فرد متجاوز رو آدمی کثیف و عوضی و کیریتو که به دنبال آسونا میره قهرمانی که نسل نوجوان دوست دارن نشون میدهد


اون فریاد های کیریتو برای آزاد کردن آسونا و خالی کردن خشم خودش روی اون مرد نشان دهنده یه چیز میتونه باشه
در واقع غیرت داشت رو دارن سعی میکنن بین نوجوان ها رواج بدن تا نفرت از تجاوزات ایجاد کنن

-
-

اما خوب کاملاً مشخصه که انیمه سازها به فکر پول هم بودن (یا بهتره بگم بیشتر به فکر پول بودن) ، برای همین چنین صحنه هایی به تعداد زیاد
در انیمه دیده میشه که به قول معروف این پول چیکار ها که نمیکنه خخخخBig Grin

هر چند که از راه اشتباهی دارن این کار رو انجام میدن در این جور موارد باید بیان با ایران بحث گفتگو کنن
تا شاید دو تا چیز یاد بگیرن

-----------------------------------
چیکیده کلام : در کل سطح فرهنگی ایران غنی تر از ژاپنه (اما ما ازش استفاده نمیکنیم خیر سرمون کهن ترین کشور دنیا هستیم)
تا جایی که مثل همین انیمه که برای اونا کار فرهنگی محسوب میشه برای ما اینطور نیست چون کلاً در این بحث کشور ما از همه کشور های دنیا
یه سر و گردن بالاتره و کاملاً مشخصه که مطابق و برای فرهنگ ژاپن ساخته شده نه ایران.

پس این بخش داستان در جاهای متخلف ایرادات مختلف ازش گرفته میشه و حتی ازش طرفداری میشه.

شاید بعضی از این بخش خوشون نیاد
محتوای مخفی (Click to View)
------------------------------------------------------------------------------


ژاپن کشوریه که غرق در بازی های کامپیوتری شده و با اطمینان میشه گفت در آینده حساب افزایش هم پیدا میکنه

این کشور بیشتر از هر کشور دیگه ای رو به چنین انیمه های سوق پیدا میکنه و نیاز به فرهنگ سازی در این فضا هم دارن
که در این انیمه این نیمه لیوان رو هم میشه دید حال چه بخواد از عمد بوده باشه یا واقعاًٌ همچین هدفی نداشتن این چیزه که دیده میشه
و در انیمه به کار بردن

این رو هم باید اضافه کنم که چنین بازی های آنلاینی در راه هستن.

و ژاپن از هم اکنون در حال فرهنگ سازی این فضاهای مجازیه جدیده [تصویر:  34.gif]

[تصویر:  48.gif] دلیل اینکه همه چی مثبت و خوب و فانتزی پیش میره هم همینه برای اینکه اخلاقات افراد رو در فضا های مجازی بسازن و
باید هم روی این موضوع زیاد کار بشه چون بسیاری در فضای مجازی به شغل های منفی روی میارن مثلاً آساسین و تیف (قاتل و دزد)
کارهایی که در دنیای واقعی انجام نمیدن اما داخل فضای مجاز به دنبالشون میرن

که تحقیقات نشون داده این باور 100 درصد غلط که این بازی ها روی مخاطب تاثیر نمیزارن

فضای مجازی بازی های آنلاین رو با از خود گذشتگی مهربان بودن زیبا نشون بدن که کاملاً مشخصه که برای فضاهای بازی های مجازی
دارن الگو سازی میکنن.


فردی که منحرف بازی درنیاره (در جایی دیگه توضیح داده شده)[تصویر:  54.gif]

بدون چشم داشتی به بقیه کمک میکنه.[تصویر:  16.gif]

همیشه خوش رفتاری میکنه.
از خود گذشته در عین حال همه سعیشو میکنه زنده بمونه.
اگه هر اتفاقی در دنیای مجازی بیفته نمی ترسه و باهاش مقابله میکنه.

اینا همه گذاره های مثبت هستن

حاضر نیست حتی تو دنیای مجازی هم کار بدی یا خلاف بزنه چون میگه
اگه توی این دنیا خودتو به کار بدی عادت بدی و انجامش بدی تو دنیای واقعی هم روت تاثیر داره.
همیشه به دنبال قوی تر شدنه.
از زندگی حتی توی دنیای مجازیی که توش گیر افتاده هم سعی میکنه نهایت لذت رو ببره
و خیلی معلفه های دیگه ...........[تصویر:  43.gif]


کاملاً مشخصه که دارن فردی رو به عنوان یک الگوی مثبت در فضای مجازی قرار میدن تا در فضای مجازیی که بعد ها به وجود میاد
شاید آمار رسوایی ها در فضای مجازی پایین بیاد ، میشه با جمله بندی نهایی گفت یه جور تربیت همه گانی برای آماده شدن جامعه برای
یه فضای مجازی گسترده میباشد.

که در فصل دوم به نحوی میزنن زیر آب تمام فصل اول رو به هم میریزن و دیگر این اصول دیده نمیشه
-

شاید الآن درک این مطلب سخت باشه ولی وقتی چنین فضاهای مجازیی ساخته شدن
و یک شبکه گشترده و جهانی رو تشکیل دادن و بخواطر محبوبیت این بازی حتی اخبار تلویزون هم به اون اختصاص داده شد
اون موقع متوجه میشین


آینده بازی های آنلاین از رویا تا واقعیت (فضای مجازی)

این بخش ربطی به خود انیمه نداره و یک آینده نگری از دنیای واقعی خودمون هست :

بزارین من آینده نگری خودم در مورد این فضا های مجازی بازی رو بگم
این بازی ها اونقدر محبوب میشن که بازیکنان برتر اون مشهور میشن و اگه دو تا بازیکن مشهور باهم ازدواج کنن در
دنیای واقعی اخبار اون نقل میشه ، وقتی دو بازیکن مشهور با هم دوئل دارن به طور زنده از تلویزیون پخش میشه

چون دیگه این بازیکنان فضای مجازی مثل بازیگران سینما می مونن در داستانی که هیچ جوری نمیشه اونو حدس زد چون فیلم نامه ای نداره

-
از انیمه و رویا تا واقعیت

باید بدونین ساخت بازی هایی مانند هنر شمشیر زنی آنلاین در دنیای واقعی یک دست نیافتنی یا رویایی غر ممکن نیست

همین امروز این تکنولوژیی وجود داره که در اون شما طعم غذا رو درد رو از دنیای مجازی میتونین حس کنین
عینکی مثل کلاه وجود داره که با گذاشتن اون روی سرتون میتونین خودتون رو در دنیای مجازی ببینین
تنها هنوز ساخت چنین پروژه های بزرگی برای بازی سازها بسیار دشوار هست اینکه تصمیم بگیرن یه بازی جهانی و گسترده بسازن هم یه
خبرایی به گوش میرسه اما هنوز پیش زمین های بیشتری نیازه و به شرکت های پول دار نیازه تا روی اون سرمایه گذاری کنن


-
-
=============================================
=============================================
2 - برخی ایرادات داستانی

بهتره این بخش بعد از تموم کردن انیمه بخونین (Click to View)
-

=============================================
=============================================


3 - گرافیک و فضای انیمه

فضای انیمه خوب طراحی شده و گرافیک خوبی داره میشه از 10 نمره بهش امتیاز 7.5 داد
همینطور زمین ها شاد و رنگ ها خوب هستن

کیفیت مبارزات هم بالاست تنها ایرادی که میشه بهش گرفت سبکش هست که البته اینم به سلیقه خود شخص بستگی داره
در کل عجیب و غریب نیست و در انیمه های دیگه ای هم این سلک رو دیدم

دیگه خلاصه وار بگم خیالتون از کیفیت راحت باشه با توجه به امتیازی هم که بهش دادم.
-
-


=============================================
=============================================

4 - موسیقی

موزیک متن انیمه جوب کار شده شاید امتیاز فنی خیلی بالایی نداشته باشه اما بسیار در جذاب شدن انیمه
تاثیر داشته آهنگ متن هیجانی و سبک حماسی در نبردها بسیار هماهنگ با انیمه و فضای اون هستن
انیمه Sword Art Online بر خلاف دیگر انیمه های مشابه سعی شده روی زندگی در فضای مجازی تمرکز شود
و بار معنایی اشعار تیتراژها هم این هدف رو خوب دنبال میکنن

همچنین موسیقی های آرام به کار گرفته شده هم با فضای انیمه خوب تطبیق داده شده و آرامش خوبی میدن

از انیمه های دیگه ای هم که سبک آهنگ های هیجانی در صحنه های جنگی رو به کار بردن و خیلی
موفق هم بودن میشه به انیمه هایAldonah Zero وAttack non titan اشاره کرد

تیتراژ های انیمه مخصوصاً برای اونهایی که از آهنگ های کره ای و ژاپنی خوششون میاد خوب هستن
تنها تیتراژ پایانی بخش اول انیمه خوب نبود. اما بقیه تیتراژ ها با فضای انیمه جور بودن و ترانه های شادی
خوبی هم در بین تیتراژ ها هست


=============================================
=============================================

5 - شخصیت پردازی

داستان انیمه خیلی پر حجم بوده ، سازنده ها حجم زیادی رو در 25 قسمت قرار دادن و همونطور که
در بخش بررسی داستان انیمه توضیح داده شده ریتم تندی در انیمه وجود داره
البته این میتونه یه نکنه مثبت هم باشه چون حسابی از انیمه لذت می برین

اما مسلماً شخصیت پردازی انیمه خوب پیش نمیره

شخصیت پردازی انیمه خوب نبوده اما شخصیت ها طوری طراحی شدن که مورد تایید تینیجرها باشن یک کلام جذاب طراحی
شدن روند داستان تند و پشت سر هم پیش میبره که باعث میشه انیمه پر از اتفاقات مختلف بشه و حوصلتون از انیمه
سر نره و واقعاً هم همینطوره ، ببیننده حسابی جذب انیمه میشه.

از نظر خودم با 34 قسمته کردن انیمه میتونستن به شخصیت ها بیشتر برسن و طرفدارای انیمه رئو حتی 2 برابر کنن

اما در کل شخصیت سازی این انیمه مثل یه نکته تکنیکی دیده میشه و از جذابیت انیمه کم نکرده


=============================================
=============================================

قبل از دیدن انیمه این نکات رو بخونین

اول از همه فردی بود که ازم پرسیده بود میخوام انیمه رو با مادرم بشینم ببینم میشه دید ؟
من میگم این دسته انیمه ها رو اصلاً پیشنهاد نمی کنم با خانواده ببینین چون یه دفعه اینطوری میشه o_O خخخ[تصویر:  400.gif]
-
-
ولی خوب اگه انیمه ای زیادی می بینین اما دوست دارین هم داستان خوب داشته باشه و هم صحنه های بالای 18 یا 16 سال
کم داشته باشه همین انیمه جزء بهترین گزینه ها هست

من تنها انیمه ای که دیدم هیچ نکته غیر اخلاقیی نداشت Attack on titan بود که یه استثنا تو دنیای انیمه هست خخخ [تصویر:  400.gif]
بقیه انیمه ها به کل خیلی بدتر از انیمه هنر شمشیر زنی آنلاین هستن


بعداً نیاین بگین نگفتی ها ....

افرادی هم بودن هر چی بهشون توضیح دادم گفتن خوب چیزی نیست ... فلان و فلان ... اما بعد از دیدن انیمه اومدن به من
گیر دادن که چرا نگفتی از این صحنه ها داره من داشتم با خانواده می دیدم و ....

بعد من بهش گفتم : تو که گفتی 50 تا انیمه دیدی مگه میشه داخل اونا از این بدتر پیدا نشه اگه اینطوره هر 50 تا رو نام ببر
اگه من هر 50 تا ور ندیدم نامردم.

بعد دیگه جوابم رو نداد ... رفته بود با خانواده نگاه کرد بعد یه دفعه اینطوری شد o_O خخخ[تصویر:  400.gif] بعد اومده به من گیر میده
از همین حالا همه چیز رو روشن کردم که بعد به من یکی گیر ندین این وسط من فقط نقد کننده هستم نه سازنده [تصویر:  18.gif]

=============================================
=============================================

خارج از گود

استانداردهای آموزشی و فرهنگی در انیمیشن سازی دنیا وجود داره و دوقطب برتر انیمیشن سازی دنیا آمریکا و ژاپن هستن
از این نظر سطح انیم ههای ژاپنی بالاتر هست اما باز مکشوری با سطح بالاتر وجود داره استاندارهای آموزشی انیمیشن های ایرانی
از هر دوی اینا بالاتره اما ایران انیمیشن سازی بسیار ضعیفی داره
که خوب یه مثال داریم که میگه زنبور بدون عسل بی فایدست

معمولاً نوجوان ها و جون ها (+ خودم) از نصیحت کردن خخشون نیماد و حتی اگه ایران انیمیشن هم درست کنه
بالاترین حد آموزشی اما فایده نداره خیلی ها از انیمه ای که بخواد نصیحتشون کنه یا راه خوب از بد رو نشونشون بده بدشون بیاد [تصویر:  9.gif]
و انیمه رو صرفاً بخواطر اینکه میخواد نصیحتشون کنه یا بگه چیکار کنید چیکار نکنید نگاه نمی کنن. و ازش متنفر میشن.

اما بدون نشان دادن انیمه به عنوان یه الگو و گنجاندن چاشنی های زیاد برای محبوب شدن انیمه می تونه تاثیر گذاری بهتری داشته باشه.
سبک هایی مثل انیمه فقط اگه با ایران اعقام بشن میتونه یه کار عالی بیرون بیاد

من خودم خیلی دوست داشتم داستان فرمانده خونین یا همون هیوا که 3 فصل هم نوشتم رو به ژاپن ببرم و بتونم اونو
انیمه کنم اما خوب اینا همه رویا پردازی هستن
ایکاش ایران توی این راه قدم میزاست به جای اینکه استادیوم های آمریکایی پاشون به ژاپن باز بشه.


=============================================
=============================================

تحقق رویای بازی های آنلاین


بزارین بگم تا امروز تا چه حد بازی سازها به دنیایی مثل SAO نزدیک شدن.

اول از همه مهمترین بخش اینکه امروز تکنولوژی ارسال مزه ، طمع و حس لامسه سرما و گرما از طریق اعصاب وجدو داره و این
یه چیز غیرم ممکن نیست و حتسی بعضی شرکت های تبلیغاتی ازش استفاده میکنن

دوم دیدن فضای مجازی در جلوی چشمان بازی کن خیلی وقته که ساخته شده و به راحتی میشه خودتون رو در دنیای مجازی ببینین


اما هیچ وقت این دو با هم ترکیب نشدن و یه شرکت بزرگ بازی سازی روش سرمایه گذاری نکرده و جزء
تعدادی بازی بسیار ساده برای انی کنسول ها بازی خاصی وجود نداره

Huh من فکر نمیکنم رسیدن به بازیی در حد SAO حتی تا 2022 که در انیمه گفته میشه طول بکشه ، تکنولوژیش حتی امروز
هم وجود داره ، فقط جذابیت بازی دیگه بر میگرده به سازندش چون اینجا دیگه انیمه نیست که هر طور خاستی بازیی رو بسازی
چنین بازییی هزینه فوق العاده بالایی داره

از یه برنامه نویسی چند ساله بگیر تا هزینه های ساخت و سرورهای آنلاین

هر سرمایه گذاری چنین ریسکی نمی کنه تا وقتی که مطمئن بشه می تونه سودش رو به دست بیاره
چون پای سود و پول در میانه شما مطمئن باشید یه بازی سالم به دنیا عرضه نخواهد شد
و حتی اگه ساخته بشه هدف اول پول خواهد بود ... در حالی که به دروغ خواهند گفت هدف اول سرگرمی و تجربه ی
یه دنیای مجازی است که همه میدونن اینا فقط تبلیغات هستن.


-
-
-


تحلیل و نقد:
اخطار اسپویل نقد از کایان

محتوای مخفی (Click to View)

امتیازات نهایی:
ارزش حدودی: 2
انیمیشن: 7.5
صدا: 6.5
داستان: 3.7
کاراکترها: 2.2
میزان لذت: 3

دیالوگهای به یاد ماندنی:

Heathcliff: A person is very strong when he seeks to protect something. I’ll expect a good fight

هیثکلیف: یه مرد وقتی سعی میکنه از چیزی حمایت کنه، خیلی قویه. ازت مبارزه خوبی انتظار دارم

Nishida: Life isn’t so bad. It’s not so bad

نیشیدا: زندگی اونقدر بد نیست. اونقدا هم بد نیست

Nishida: Actually, before meeting you, I’d thought of those working to clear the game as in a different world. I’ve been trapped in here for two years. Even if I make it back somehow, I don’t know if I can return to my old job. It’s possible I’d already given up on escape. And so, I told myself that spending my time with a fishing rod in my hande would be the best thing for me. It’s pretty sad Isnt it

نیشیدا: راستش تا قبل از ملاقات تو، فکر میکردم اونایی که میخوان این بازی رو فتح کنن، متعلق به یه دنیای دیگه ان. من دو ساله اینجا گیر اقتادم. حتی اگه یه جوری بشه برگردم، فکر نمیکنم دیگه بتونم تو شغل سابقم کار کنم. احتمال داره که همین الانم دیگه امیدی به فرار نداشته باشم. واسه همین به خودم گفتم بهترین کار برای من اینه که وقتمو با یه چوب ماهیگیری تو دستم بگذرونم. غمگینه مگه نه؟

Asuna: I Prefer to be killed by these dragons than loosing to this world

آسونا: ترجیج میدم این هیولاها منو بکشن تا اینکه به این دنیا ببازم

Kirito: The main reason I got stronger was so I’d be able to survive

کیریتو: دلیل اصلی اینکه قوی شدم، برای این بود که بتونم زنده بمونم


اسکرین شات

(آخرین ویرایش در این ارسال: 2015/05/28 05:56 PM، توسط !Web Prince.)
2012/07/07 04:43 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
farshad
キャプテン翼の生成



ارسال‌ها: 10,378
تاریخ عضویت: Jul 2010
اعتبار: 1019.0
ارسال: #2
RE: Sword Art Online
اين يه چيزي كراش گيره ؟ هنر شمشیربازی آنلاین
2012/07/07 05:31 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
!Web Prince
مدیرکل انجمن



ارسال‌ها: 5,350
تاریخ عضویت: Jul 2010
اعتبار: 1890.0
ارسال: #3
RE: Sword Art Online
من هنوز ندیدمش ولی از داستانش برمیاد که چیزی مثل زورو باشه چون میگه اونایی که توی بازی Game Over میشن، میمیرن. یعنی شخصیتها خودشون باید مبارزه کنن نه اینکه ربات یا چیزهای دیگه ای رو به مبارزه بفرستن

اطلاعات پست اول ویرایش شد
2012/07/08 01:18 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
!Web Prince
مدیرکل انجمن



ارسال‌ها: 5,350
تاریخ عضویت: Jul 2010
اعتبار: 1890.0
ارسال: #4
RE: Sword Art Online
قسمت 4ش رو دیدم. جالبه
مثل بازیهای RPG هست و موقع مبارزه یه نوار نشوندهنده میزان سلامتی جنگجو کنار سرش ظاهر میشه
یکسری آیتم برای مبارزه مثل افزایش سلامت و اینا وجود داره و هر جنگجو سطح خودش رو داره که با مبارزه کردن میتونه سطح خودش رو افزایش بده
البته در حاشیه مبارزات هم چیزهای جالبی وجود داره Big Grin که حوصله آدم سر نمیره
2012/08/01 03:04 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
احمد
Shinobi Prince



ارسال‌ها: 1,124
تاریخ عضویت: Jul 2010
اعتبار: 280.0
ارسال: #5
RE: Sword Art Online
داستان بسیار جالب که از روی یک رمان انیمه شده
داستان در سالهای اینده اتفاق می افتد که در اون یک دانشمند موفق شده دستگاهی بساز که اعصاب کاملا با بازی سینک میکنه و بازیکن در یک دنیای خیالی قرار میگیره و میتونه بازی کنه نکته جالب اینه که من رو یه جور یاد ماتریکس می اندازه
اما واقعیت اینه که دانشمند طراح این دستگاه یه کلکی تو استینش داره و میخواد این بازی رو از حالت سرگرمی در بیاره
بهتر ببینید شاید یکی از بهترین های این فصل باشه
من هم قصد دارم با کمک دوستان ترجمش کنم
چون اینجور که معلومه هیچکی شکایتی بخاطر دراپ شدن مویاشیمون نکرده
2012/08/01 04:49 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
((SaJJaD))
CaptainSmoker



ارسال‌ها: 1,223
تاریخ عضویت: Mar 2011
اعتبار: 443.0
ارسال: #6
RE: Sword Art Online
منم تا قسمت 5 دیدم

اولاش خیلی خوب شروع شد خصوصا ایده جالبی بود که فکر نکنم تا به حال انیمه ای از یه بازی آنلاین ساخته باشن

ولی من توقع داشتم یه انیمه ی بلند و خوب از آب در بیاد ولی مثل اینکه تو یه قسمت 40 طبقه بالا رفتن Sad

واسه همین یه ذره از نظر من جذابیتش گرفته شد
2012/08/08 06:00 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
!Web Prince
مدیرکل انجمن



ارسال‌ها: 5,350
تاریخ عضویت: Jul 2010
اعتبار: 1890.0
ارسال: #7
RE: Sword Art Online
مراحل اول بازیهای RPG معمولا حوصله آدم رو سر میبره، فکر کنم برای همین به سرعت به طبقه 40 رسیدن که بازیکنان در سطح پایین نباشن
2012/08/08 10:25 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
kai-r2
آچار فرانسه

*


ارسال‌ها: 5,802
تاریخ عضویت: Jun 2011
اعتبار: 1710.0
ارسال: #8
RE: Sword Art Online
چرا این انیمه شبیه انیمه summer wars هستش یه کمی
2012/08/08 11:08 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
!Web Prince
مدیرکل انجمن



ارسال‌ها: 5,350
تاریخ عضویت: Jul 2010
اعتبار: 1890.0
ارسال: #9
RE: Sword Art Online
ما که انیمه رو نساختیم بدونیم چرا Big Grin در این زمینه هیچ مسئولیتی رو قبول نمیکنیم Big Grin احتمال زیاد تقصیر رضا کارو هست twisted evil

بنظر خودمم شبیه انیمه جینگ پادشاه راهزنها هست (Jing king of Bandits) بخصوص اسم یکی از شخصیتهاش که شبیه اسم یکی از شخصیتهای اون انیمه هست Big Grin
2012/08/09 12:14 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
((SaJJaD))
CaptainSmoker



ارسال‌ها: 1,223
تاریخ عضویت: Mar 2011
اعتبار: 443.0
ارسال: #10
RE: Sword Art Online
من کلا از بچگی هام به پسران کاوایی علاقه ی شدیدی داشتم Big Grin

واسه همین kirito حتما تو لیست پسران انیمه ای محبوب من هست Big Grin

ضمیمه : رضا کارو کیه؟ Huh

اون قسمت که انسان های سطح نارنجی میخوان دسته جمعی kirito رو بزنن خیلی جالبه و بعدش معلوم میشه که جون این کاوایی چقدر زیاده Bee
2012/08/09 12:17 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
zجدید [معرفی و بررسی] انيمه Skip Beat! abaneh 9 2,970 2017/03/03 06:37 PM
آخرین ارسال: Shinoa
  [معرفی و بررسی] انيمه Yuu Gi Ou: Duel Monsters haxso 5 2,661 2016/01/22 09:49 AM
آخرین ارسال: mnd
  [معرفی و بررسی] انيمه Samurai Champloo Icchi 4 2,972 2014/09/01 05:29 PM
آخرین ارسال: شمشیر
  [معرفی و بررسی] انيمه Tales of Eternia abaneh 2 1,449 2014/09/01 05:24 PM
آخرین ارسال: شمشیر
  [معرفی و بررسی] انيمه Yu Gi Oh 5D`s abaneh 6 3,853 2014/06/27 10:59 AM
آخرین ارسال: yusei fudo



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.