زمان کنونی: 2024/05/01, 09:44 AM درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


زمان کنونی: 2024/05/01, 09:44 AM



ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی پاریستون هیل Pariston Hill

نویسنده پیام
!Sultan
I’m a girl

*


ارسال‌ها: 2,181
تاریخ عضویت: Oct 2015
اعتبار: 1425.0
ارسال: #1
بیوگرافی پاریستون هیل Pariston Hill
Pariston Hill
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
کانجیパリストン=ヒル
روماجیپاریستون هیرو
اسامی دیگرموش
صداگذار ژاپنیهیروکی تاکاهاشی(Hiroki Takahashi)
اولین حضور درمانگا(چپتر 234(بصورت مختصر
(چپتر 319 (کامل
اولین حضور در انیمهقسمت 137
جنسیتمرد
رنگ چشمقهوه ای
رنگ موبلوند
وضعیتزنده
پیوستگیگروه مسافران قاره ی تاریک
پیوستگی پیشینزودیاک ها
شغل(هانتر(سه ستاره
عضوی از گروه مسافران قاره ی تاریک
شغل پیشینعضو زودیاک
نائب رئیس سازمان هانتر
و سیزدهمین رئیس سابق سازمان هانتر
نننامعلوم

پاریستون هیل:
(パリストン=ヒル, Parisuton Hiru)یه هانتر سه ستارست و همینطور رئیس سابق و نائب رئیس انجمن هانتر ها .او همچنین عضوی از گروه زودیاک هاست که اسم کلیدی او "موش"(子, Nezumi)است.
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2017/08/22 05:06 AM، توسط !Sultan.)
2017/08/22 03:56 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
!Sultan
I’m a girl

*


ارسال‌ها: 2,181
تاریخ عضویت: Oct 2015
اعتبار: 1425.0
ارسال: #2
RE: بیوگرافی پاریستون هیل Pariston Hill
ظاهر

پاریستون قد متوسطی داره،موهاش بلوند پررنگه و ابروهاش قهوه ایه.اون بخاطر گشاده رویی و خوشروییش میشناسن.برعکس بقیه اعضای زودیاک ،اون ظاهرشو بخاطر نشون دادن شخصیت حیوانیش تغییر نمیده.بجاش،پاریستون با لباس های لوکس و یه کراوات دور گردنش دیده میشه.

مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
شخصیت
برعکس جینگ فیریکس،پاریستون شخصیتی مشابه نترو داره.پاریستون همیشه خوشروئه و لبخند میزنه،که باعث میشه حدس زدن حرکات و نقشه هایی که تو سرشه غیر ممکن بشه.و همین دلیل باعث عصبانیت چیدل یورکشیرو شده.اون دوس داره خوش بگذرونه و سر به سر بقیه بزاره.اون بی اندازه مرموزه و بیشتر از همه از از بین بردن چیزایی که دوسشون داره لذت میبره.ضمنا اون از رقابت با جینگ هم خشمگین میشه و هم لذت میبره;پاریستون خیلی سخت میشه که از کسی متنفر بشه،با اینکه کارایی وحشتناکی با بقیه میکنه ولی براش سواله که میخواد چه بلایی سر کسی که ازش متنفره بیاره،که جینگ در واقع واسه پاریستون این موقعیتو بوجود اورده.اون ترجیح میده با صحبت کردن کسایی که باهاش مخالفن رو سر جاش بشونه.

2017/08/22 04:25 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
!Sultan
I’m a girl

*


ارسال‌ها: 2,181
تاریخ عضویت: Oct 2015
اعتبار: 1425.0
ارسال: #3
RE: بیوگرافی پاریستون هیل Pariston Hill
پشت پرده
خیلی وقت پیش از مرگ نترو،پاریستون قصد حکمرانی بر انجمن هانترو داشته.پاریستون به مدت سه سال نائب رئیس انجمن شد.در همین مدت زمان،هجده هانتر به صورت مرموزی گمشدن،میانگین هر سال 6 نفر،که این نشون میده که قبل از ورود پاریستون به گروه تعداد اعضای هانتر بیشتر بوده.میزایستوم ادعا میکنه که پاریستون با دنیای زیرین در ارتباطه.
دسیسه
مورچه های کیمرا
پاریستون غیر مستقیم در مورد جنگ مورل و چیتا با خبر بود و اینکه مورل هنوز نتونسته چیتا رو بگیره با اینحال کمکی از طرف اتحادیه هانتر ها برای اون ها نفرستاد.احتمالا بنا به همین دلیل بود که کناو به این فکر افتاده بود که شاید کار پاریستون به این علت بوده که میخواسته افرادی که به اون پایبند نیستن رو از دور خارج کنه تا اگه اتفاقی واسه نترو افتاد خودش اوضاع رو بدست بگیره.مورل یکجا نمیشینه و برای اینکه شهرت نترو در جمع بیش‌تر بشه و خودشم سربلند از این ماموریت بیرون بیاد چیتا رو دنبال کنه این به این معناست که هر چی تعداد افراد تحت حمله قرار گرفته کمتر باشه اعتبار نترو در جمع بیش‌تر میشه و در نتیجه خود مورل هم از این اتفاق سود میبره.
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2021/09/14 11:06 AM، توسط !Sultan.)
2017/08/22 04:35 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
!Sultan
I’m a girl

*


ارسال‌ها: 2,181
تاریخ عضویت: Oct 2015
اعتبار: 1425.0
ارسال: #4
RE: بیوگرافی پاریستون هیل Pariston Hill
سیزدهمین انتخابات هانتر ها


اولین حضور پاریستون در جلسه زودیاک ها بدلیل انتخاب کردن رئیس بعدی بود،به همین دلیل بود که اون ناراحتیش رو اعلام میکنه و سعی میکنه جوری جلوه بده که نمیخواد در همچین جلسه ای حضور داشته باشه.در جلسه میزایتسوم به این اشاره میکنه که تعداد هانتر هایی که گمشدن هنگام ریاست پاریستون بیش‌تر شده بود،و پاریستون در ادامه تایید میکنه و میگه که نگران نباشه موقع ریاست دوبارش تعداد گمشده ها از اینی که هستم بیش‌تر میشه!این حرف پاریستون میزایتسیوم رو عصبانی میکنه و موجب یک درگیری میشه،ولی وقتی در همون لحظه جینگ فیریکس در خواستشو برای ادامه دادن راه نترو و گرفتن ریاستش اعلام میکنه درگیری متوقف میشه.پاریستون به جینگ یاداوری میکنه پسرش گون در وضعیت چندان رو به سامانی نیست و بهتره به فکر ریاست نباشه و به دیدن پسرش بره چون حیفه که حتی شاهد مرگ پسرشم نباشه ولی جینگ با قاطعیت تمام بهش میگه که گون نمیمیره.
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2018/08/19 12:27 PM، توسط !Sultan.)
2018/08/19 12:25 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
!Sultan
I’m a girl

*


ارسال‌ها: 2,181
تاریخ عضویت: Oct 2015
اعتبار: 1425.0
ارسال: #5
Exclamation RE: بیوگرافی پاریستون هیل Pariston Hill
هشدار خطر اسپویل
سفر به قاره تاریک
اگه مانگا رو نخوندید محتوای مخفی رو باز نکنید!!(واسه خودتون میگم^-^)
محتوای مخفی (Click to View)
توانایی ها و قدرت ها
در دوره ی نائب رئیسی در سازمان هانتر، اون به عنوان قدرت مند ترین نفر دوم سازمان شناخته میشد(بعد از نترو) اون از سایر اعضای زودیاک قوی تر بود.در واقعیت، نفوذ اون بر سازمان بخاطر جایگاهی که داشت افزایش یافته بود: به لطف توجهی که به اخبار نشون میداد، که حتی نترو هم توجه انچنانی به این موضوع نشون نمیداد، و نزدیک به ۲۰۰ هانتر در آژانس اون مشغول به کار بودن .پاریستون در انتخابات نظر ۳۰۰۰ نفر از شکارچی ها رو به خودش جلب کرد. در روزی که منطقه در خطر بود اون ۱۰۰ کشتی هوایی فرستاد تا ۵۰۰۰ تا از مورچه های کیمرایی که به انسان ها شباهت داشتن رو جمع کنه و البته هیچکس به غیر از جینگ از این موضوع مطلع نبود، و پاریستون بنظر به خودش مطمئن میومد که اونا به حرفش گوش میدن و یه ارتش از افراد نن کار رو بهش تقدیم میکنن.قدرت اون با گسترش سازمان هانتر به طرز عجیبی افزایش یافته بود. وضعیت اون به عنوان یه هانتر سه ستاره شانس انتخاب اوردن رای بیشتر و داشتن برگ برنده رو بیشتر میکرد. همچنین او یک تاجر با تجربه و میانجی قابلی هست.قدرت های پاریستون همچنان مرموز و ناشناسه.گرچه اون معمولا ادعا میکنه ضعیفه ولی در مقابل جینگ خلاف این رو نشون میده
درک فراطبیعی:
برعکس لئوریو، پاریستون میتونست هاله ی نانیکا رو وقتی داشت گون رو درمان میکرد حس کنه.

افزایش سرعت:
پاریستون تونست فاصلش رو به صورت چشمگیری از نن کار ها حفظ کنه قبل از اینکه اونها فرصت آتیش به پا کردن داشته باشن.اون تونست از گلوله هاشون جاخالی بده و همزمان موقع پرش از رو صندلی با جینگ صحبت کنه.
دارای هوش فوق العاده بالا:
شاید بتونیم بگیم پاریستون یکی از باهوش ترین شخصیت های این انیمه سریالی است، که از لحاظ هوش از جینگ برتری داره یا با اون در یه سطحه.در دوران انتخابات ۱۳ ام اون تونست در همه ی مراحل اول باشه به غیر از یکیشون،با اینکه اون موفقیت چشمگیری بدست اورد که بدون شک این موفقیت رو بخاطر سه سالی بدست اورد که طی گسترش سازمان نائب رئیس بود بدون اینکه نترو یا گروه زودیاک بتونن در گسترش نفوذش به سازمان دخالتی بکنن.اون متوجه راهی که جینگ باهاش میتونست توی این انتخابات برنده میدون باشه شده بود و بخاطر همین که قبل. از شروع شدن انتخابات حرف گون رو وسط کشید.و بعد از اون جینگ به لئوریو اجازه داد که جای اون رو در انتخابات پر کنه هر چند پاریستون منتظر همین لحظه بود که لئوریو و دوستانش برای نجات گون دست به کار بشن تا دیگه دلیلی برای شرکت در انتخابات نداشته باشه و کناره گیری کنه.
نن:
به عنوان یه شکارچی حرفه ای، پاریستون مطمئنن یه نن کاره.بنظر میاد در هنگام مقابله با چیدل از رن(یکی از نن ها) برای هشدار دادن بهش استفاده کرده بود.از اون جایی که برای جینگ این موضوع زیاد تعجب بر انگیز نبود، به احتمال زیاد اون میتونه از تن هم استفاده کنه.
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2021/09/15 04:40 PM، توسط !Sultan.)
2021/09/14 10:30 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
!Sultan
I’m a girl

*


ارسال‌ها: 2,181
تاریخ عضویت: Oct 2015
اعتبار: 1425.0
ارسال: #6
RE: بیوگرافی پاریستون هیل Pariston Hill
  • مبارزه ها
  • ارک سفر به قاره تاریک
  • پاریستون و جینگ در برابر اعضای دیوار سنگی
  • نقل های پاریستون:
  • (مخاطب اعضای زودیاک)”میخوام یه اعترافی بکنم من خودم برای ریاست نامزد میشم.دیگه نیازی به انتخابات نیست!”
  • (مخاطب اعضای زودیاک)
  • “رئیس قبلی نترو خیلی قدرتمند بود.اون هیچوقت شکارچی های ضعیف رو درک نمیکرد.این شامل همه ی شما هم میشه.گرچه من بابت کم شدن اعضا احساس تاسف میکنم !! قول میدم رئیسی باشم که کسی رو دست کم نگیره!!”
  • (مخاطب چیدل)”من به جینگ به عنوان یه دشمن ارزشمند اعتماد دارم”
  • (خطاب به انجمن هانتر)
  • “سلام من پاریستون هستم،رئیس جدیدتون!!یه خبر مهم براتون دارم!!من چیدل رو به عنوان نائب رئیس معرفی میکنم و استعفا میدم!!!
  • (مخاطب چیدل)
  • من پست نائب رئیسی رو بخاطر پست و مقامش و اینکه از بالا به دیگران نگاه کنم قبول نکردم.فقط میخواستم با رئیس نترو وقت بگذرونم.و وقتی باهاش حرف میزدم از خوشحالی رو صندلی چرخدارش مینشست و بلند میخندید. آرزو داشتم زمان بیشتری رو با هم میگذروندیم.”
  • (مخاطب چیدل) اگه انتخابات برات خسته کننده شد...دفعه ی بعدی واقعا پاچتو میگیرم.
  • (مخاطب جینگ)”پس بالاخره داری بهم توجه میکنی؟”
  • (مخاطب جینگ)”نترو هرگز همچین کاری نمیکنه!شکستش از v5 رو قبول کنه و از همراهیشون کناره گیری کنه!!اون روش خودش رو پیش میگیره،و منتظر میمونه که خودش راهی برای رفتن به قاره تاریک پیدا کنه! به همین دلیلم انجمن هانتر زده شد مگه نه؟”
  • (با خودش)”اعصابمو بهم میریزه...ما مثل هم فکر میکنیم.بخاطر همین ازش خوشم نمیاد؟پس...بالاخره برای اولین بار یکی پیدا شد که نسبت بهش احساس تنفر کنم.مشتاقانه منتظرم ببینم....دوست دارم با کسی که ازش متنفرم چیکار کنم..
2021/09/25 05:55 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  بیوگرافی کیلوا Arararagi 1 2,562 2022/02/14 03:37 PM
آخرین ارسال: Aliceblack12345
  بیوگرافی Milluki Zoldyck ×Freak× 2 2,205 2021/09/21 07:41 PM
آخرین ارسال: !Sultan
  بیوگرافی کوراپیکا Kurapika !Sultan 2 6,945 2021/09/12 12:02 PM
آخرین ارسال: !Sultan
  بیوگرافی Killua Zoldyck Rayan 4 2,408 2017/07/27 03:30 PM
آخرین ارسال: Yata
  بیوگرافی Hisoka Rayan 2 2,126 2017/07/27 03:28 PM
آخرین ارسال: Yata



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان