زمان کنونی: 2024/04/18, 04:11 AM درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


زمان کنونی: 2024/04/18, 04:11 AM



ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 5 رأی - میانگین امتیازات: 4.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تکنولوژی های جدید

نویسنده پیام
تینا ازارو
...



ارسال‌ها: 359
تاریخ عضویت: Aug 2015
ارسال: #1
تکنولوژی های جدید
برای بیشتر شدن سطح اطلاعاتتون می فرستم اینارو شماهم بزار ید
2017/05/06 06:49 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
تینا ازارو
...



ارسال‌ها: 359
تاریخ عضویت: Aug 2015
ارسال: #2
RE: تکنولوژی های جدید
رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات از هوشمند سازی کتابخانه های شهر تهران خبر می دهد. روح الله عابدینی یگانه می گوید هوشمندسازی کتابخانه ها شامل سامانه RFID، سیستم روشنایی هوشمند قفسه ها، پروژکتور RGB، سیستم موقعیت یاب و اطلاع رسانی (RTLS)، سامانه هوشمند مدیریت کتابخانه، اپلیکیشن واقعیت افزوده، مانیتور شفاف، و میز هوشمند است.
سامانه RFID ورود و خروج اعضا و کتاب ها را با استفاده از تَگ های مخصوص به صورت هوشمند ثبت می کند و عملیات امانت گیری و تحویل کتاب ها را با سرعت بیشتری میسر خواهد ساخت. سیستم روشنایی هوشمند قفسه ها نیز بر اساس مقدار نور محیط، روشنایی قفسه ها را تعیین کرده و می تواند محل کتاب درخواستی کاربر را با چشمک زن های رنگی به او نشان دهد.
پروژکتورهای RGB بیشتر نقش ایجاد المان های محیطی و زیباسازی را بر عهده دارند، و سیستم موقعیت یاب و اطلاع رسانی (RTLS) هم خدمات مورد نیاز کاربران را از طریق تکنولوژی های ارتباطی موبایل به دست آنها می رساند.
سامانه هوشمند مدیریت کتابخانه به کنترل کامل شرایط محیطی از طریق سنسورهای مختلف از جمله نور، دما، رطوبت و برق مصرفی تجهیزات می پردازد. مانیتور شفاف و میزهای هوشمند هم در مواقع خاص به عنوان ابزار نمایش اطلاعات یا تعامل با کاربر استفاده می شوند.
البته هنوز مشخص نیست آیا چنین فناوری هایی به دیگر کتابخانه های سطح کشور نیز راه می یابند یا اینکه فقط مختص پایتخت نشینان خواهند بود.
2017/05/09 06:35 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
تینا ازارو
...



ارسال‌ها: 359
تاریخ عضویت: Aug 2015
ارسال: #3
RE: تکنولوژی های جدید
[align=start]با توجه به حجم اکسپلویت ها و آسیب پذیری هایی که طی چند ماه اخیر شناسایی شده، به نظر می رسد اینترنت و کامپیوترهای شخصی هیچگونه امنیتی در برابر حملات مهاجمین نداشته و کاملاً به حال خود رها شده اند. جدیدترین مورد در این مجموعه به سیستم عامل محبوب ویندوز مربوط می شود.آسیب پذیری کشف شده از نوع RCE و بسیار بحرانی توصیف شده استاین رخنه امنیتی از سوی «پروژه صفر گوگل» (Project Zero) اعلام شده. همان طور که می دانید این تیم به شناسایی حفره های امنیتی پرداخته و حداکثر ظرف مدت 90 روز پس از اطلاع رسانی به سازنده، خبر آن را به صورت عمومی منتشر خواهد ساخت. حال این گروه برخلاف رویه معمول خود عمل کرده و یکی از «بحرانی ترین آسیب پذیری های اخیر» را به محض شناسایی، فاش ساخته. «تاویس ارماندی» از اعضای گروه فوق در دو توییت جداگانه موارد زیر را توضیح داده است:
[list=disc]
[*]آسیب پذیری کشف شده، از زمان نصب ویندوز و با تنظیمات پیش فرض فعال است.
[*]مهاجم به حضور در شبکه محلی (LAN) یکسان با قربانی نیاز ندارد و کد مخرب از راه دور هم اجرا خواهد شد.
[*]کد مخرب مبتنی بر این آسیب پذیری قابلیت تکثیر خودکار دارد و به اصطلاح Wormable است.

 مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه  ظاهراً مایکروسافت با عرضه بسته امنیتی اضطراری این حفره امنیتی را رفع کرده استطبق سیاست 90 روزه تیم پروژه صفر، اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده و مایکروسافت در جریان این رخنه امنیتی قرار گرفته. طبق روال عادی این آسیب پذیری باید با بسته ماهانه ماه ژوئن رفع می شد، اما HackerNews گزارش می دهد که به خاطر حساسیت موضوع، مایکروسافت امروز پچ اضطراری را منتشر کرده است. با توجه به اطلاعات این بسته، اکنون می دانیم آسیب پذیری مورد بحث در «موتور حفاظتی بدافزارهای مایکروسافت» (MMPE) و در کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 7، 8.1، آر تی، 10 و ویندوز سرور 2016 وجود داشته است.
2017/05/09 06:38 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
تینا ازارو
...



ارسال‌ها: 359
تاریخ عضویت: Aug 2015
ارسال: #4
RE: تکنولوژی های جدید
سالهاست که گرافن (Graphene) را در حوزه های مختلف به عنوان ماده ای جادویی می شناسیم، ترکیبی که تحول در همه عرصه ها را نوید می دهد: از موبایل های انعطاف پذیر گرفته تا ترانزیستورهای فوق باریک و لنزهای تماسی با قابلیت دید در شب.
اکنون می توان اسپیکرها را نیز به فهرست فوق اضافه کرد. به تازگی محققین دانشگاه اکستر (Exeter) انگلستان توانسته اند از گرافن برای ساخت چیپ های بسیار نازکی استفاده کنند که سه بخش اصلی سیستم صوتی یعنی اسپیکر، آمپیلیفایر و اکولایزر را در کنار یکدیگر قرار می دهد.
در این فناوری از گرم و سرد شدن سریع ورقه های گرافنی برای انبساط و انقباض هوا و تولید صدا استفاده می شود
این پژوهشگران به جای استفاده از سیم پیچ و لایه مخصوص برای ایجاد ارتعاش مکانیکی و به حرکت درآوردن هوا که در بلندگوهای کنونی برای تولید صدا استفاده می شود، از گرمایش و سرمایش سریع ورقه های گرافنی با استفاده از جریان الکتریکی استفاده کردند که انبساط و انقباض هوا در اطراف لایه و تولید صدا را به همراه دارد. فقدان قطعات مکانیکی برای جابجایی مکانیکی هوا بدین معناست که اسپیکرهای گرافنی به مراتب باریک تر و کوچک تر از بلندگوهای معمول خواهند بود.
درست است که هنوز در نخستین روزهای توسعه این فناوری قرار داریم، اما کاربردهای شگفت انگیزی را می توان برای اسپیکرهای گرافنی متصور شد. ماهیت غیر مکانیکی این سیستم می تواند سامانه های تولید صدای بسیار نازکی را تولید کند که تقریباً شفاف هستند و به راحتی درون نمایشگر موبایل ها یا دیگر ابزارهای الکترونیکی جای می گیرند.
در حال حاضر این تیم تحقیقاتی قصد دارد کاربردهای بالقوه دیگر این تکنولوژی را در مواردی همچون تصویربرداری فراصوت و ترکیب سیگنال (signal combination) بررسی کند، که البته برای ما به اندازه اسپیکرهای با کیفیت با ضخامتی در حد یک ورقه کاغذ، هیجان انگیز نخواهند بود. با این حال آینده خوبی برای اسپیکرهای گرافنی پیش بینی می شود.
2017/05/09 06:48 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
تینا ازارو
...



ارسال‌ها: 359
تاریخ عضویت: Aug 2015
ارسال: #5
RE: تکنولوژی های جدید
[align=start]مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
[list=none]
[*]تکنولوژی

نخستین تصویر از اسپیکر ارتقا یافته و مجهز به نمایشگر آمازون [بروزرسانی][align=start]همانطور که احتمالاً می دانید پیش بینی ها حاکی از آن هستند که اپل در کنفرانس WWDC خود از یک اسپیکر مبتنی بر دستیار صوتی سیری رونمایی خواهد کرد که به عنوان رقیبی برای آمازون اکو به بازار عرضه می شود. اما در همین حین گزارش ها به احتمال معرفی محصولی تازه از طرف آمازون اشاره دارند که شاید بتواند کفه ترازو را به سمت کمپانی واشنگتنی سنگین تر کند.
صفحه نمایش لمسی به وجه تمایز اسپیکر جدید آمازون با محصولات رقیب نظیر گوگل هوم و مایکروسافت اینووک تبدیل می شود
بر همین اساس امروز تصویر تازه ای منتسب به اسپیکر جدید آمازون در فضای مجازی منتشر شده که دستگاه مورد اشاره را مجهز به نمایشگر لمسی 7 اینچی به نمایش می گذارد. همچنین اسپیکر مورد بحث همانند تازه ترین محصول آمازون یعنی «لوک» (Look)، در بالای صفحه نمایش خود دارای یک دوربین کوچک است که احتمال می رود برای گفتگوهای تصویری مورد استفاده قرار گیرد.
متأسفانه به جز تصویر مذکور، اطلاعات دیگری از محصول در دست توسعه آمازون در دسترس نیست اما همانطور که در عکس هم مشاهده می شود، نمایشگر اسپیکر آمازون قادر است اطلاعاتی نظیر زمان، وضعیت آب و هوا و برنامه ریزی های کاربر را به نمایش بگذارد.
 
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه  
گفتنی است مدل ارتقا یافته اسپیکر اکو که با اسم رمز «شوالیه» (Knight) شناخته می شود، قرار است طی ماه جاری میلادی به بازار عرضه شود و وجود نمایشگر می تواند به برتری محسوس آن نسبت به رقبایی نظیر گوگل هوم و مایکروسافت اینووک منجر شود.
 
به روز رسانی:
همان منبع خبری که تصویر فوق را برای نخستین بار از اسپیکر هوشمند آمازون مجهز به نمایشگر منتشر ساخته بود، امروز اطلاعات بیشتری را در اختیار منابع خبری قرار داده. AFTVnews می گوید این دستگاه «اکو شو» (Echo Show) نام دارد، و پیش فروش آن از امروز به قیمت 230 دلار آغاز می شود.
ظاهراً ارسال «اکو شو» از 28 ژوئن (هفتم تیر ماه) آغاز خواهد شد. قیمت این اسپیکر هوشمند در ایالات متحده 220 پوند و در کشورهای اروپایی 240 یورو تخمین زده شده، اما زمان ارسال آنها متفاوت خواهد بود.
2017/05/09 06:50 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
تینا ازارو
...



ارسال‌ها: 359
تاریخ عضویت: Aug 2015
ارسال: #6
RE: تکنولوژی های جدید
[align=start][align=start]مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
[list=none]
[*]تکنولوژی

حدود دو سال قبل که شرکت خوشنام بنگ اند اولافسن (B&O) هدفون های بیسیم روگوشی خود با نام Beoplay H7 را معرفی کرد، این سؤال برای علاقه مندان پیش آمد که چرا تکنولوژی حذف نویز فعال (ANC) در این محصول حرفه ای به کار گرفته نشده.حال با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2016 میلادی، این کمپانی از نسل جدید هدفون های روگوشی مجهز به ANC رونمایی کرده، که البته قیمت آنها نیز 100 دلار بیشتر از مدل های قبلیست.مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمهاین محصول که Beoplay H9 نام دارد، از نظر طراحی شبیه به H7 بوده و تنها تفاوت ظاهری آن را می توان اضافه شدن میکروفون به قسمت خارجی کاپ های گوشی دانست که به حذف صداهای ناخواسته محیطی کمک می کنند.دکمه های کنترلی لمسی همچون مدل قبلی در قسمت خارجی کاپ سمت راست جای گرفته اند و امکان توقف و ادامه، تنظیم حجم صدا، جابجایی بین ترک های موسیقی و همچنین برقراری تماس صوتی را فراهم می سازند.مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمههمچنین در H9 با لمس بخش مربوطه می توانید سیستم حذف نویز را غیرفعال سازید که گزینه خوبی برای کاهش مصرف باتری به شمار می رود.از نظر باتری، B&O می گوید این هدفون های جدید به مدت 14 ساعت مداوم با فعال بودن ANC به کار خود ادامه می دهند، و شارژ کامل آنها به 3 ساعت زمان نیاز دارد. همچنین همانند مدل قبلی، H9 نیز باتری قابل تعویض دارد و بنابراین در مواقع نیاز می توانید باتری ذخیره همراه خود داشته باشید.مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمهقابلیت های دیگری همچون کاهش مصرف باتری به صورت خودکار در صورت عدم استفاده و سازگاری با اپلیکیشن Beoplay برای تنظیمات صوتی و نظارت بر عملکرد دستگاه نیز در H9 تعبیه شده.این محصول از طریق وب سایت B&O و دیگر خرده فروشی های معتبر به قیمت 499 دلار و در رنگ های مشکی و خاکستری به فروش می رسد.
منبع:engadget
2017/05/09 06:53 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
تینا ازارو
...



ارسال‌ها: 359
تاریخ عضویت: Aug 2015
ارسال: #7
RE: تکنولوژی های جدید
[align=start]مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
مقصد بعدی بیکسبی، یخچال های هوشمند سامسونگ خواهد بود
سامسونگ با معرفی جدیدترین پرچمدارش یعنی گلکسی اس 8 پای دستیار صوتی اختصاصی بیکسبی را نیز به دنیای دیجیتال باز کرد. این دستیار صوتی فعلاً فقط برای پلتفرم موبایل توسعه یافته و در همانجا هم کارکردهای محدودی دارد، اما انتشار می رود در آینده ای نزدیک وارد محصولات و حوزه های دیگر نیز بشود.غول تکنولوژی کره جنوبی به تازگی اعلام کرده بیکسبی به یخچال های سری Family Hub 2.0 اضافه خواهد شد. تمامی این مدل یخچال ها به صورت پیشفرض از این دستیار صوتی بهره می برند و محصولات قبلی هم از طریق بروزرسانی آن را دریافت می دارند. مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه  بیکسبی به مرکز کنترل ابزارهای هوشمند خانگی در اکوسیستم سامسونگ تبدیل می شودیخچال های Family Hub 2.0 که در ماه مارس معرفی شدند، با بهره گیری از بیکسبی می توانند دستور پخت غذاهای مختلف را جستجو کنند، یا وضعیت آب و هوا را نشان دهند. کنترل هوشمند دمای قسمت های مختلف یخچال و ارائه پیشنهادات غذایی بر اساس عادات تغذیه کاربر نیز از جمله قابلیت های بیکسبی در این حوزه خواهد بود. از سوی دیگر، هوش مصنوعی مذکور در یخچال به عنوان واسط ارتباطی با دیگر ابزارهای هوشمند خانگی عمل می کند و می تواند سیستم تهویه مطبوع، جاروبرقی و دیگر محصولات هوشمند اکوسیستم سامسونگ را تحت کنترل بگیرد.گفتنیست سامسونگ در نهایت می خواهد دستیار دیجیتالی اش را در انواع و اقسام لوازم خانگی و محصولاتی الکترونیکی خود تعبیه کند. گلکسی نوت 8 دومین موبایلی خواهد بود که به این دستیار صوتی هوشمند مجهز می گردد. با این حال برنامه های جاه طلبانه کره ای ها برای بیکسبی با شروع طوفانی همراه نبود و همین امر می تواند رقابت با سامانه های پیشرفته ای همچون الکسای آمازون و دستیار گوگل را برای آنها دشوارتر سازد.
2017/05/15 05:20 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
تینا ازارو
...



ارسال‌ها: 359
تاریخ عضویت: Aug 2015
ارسال: #8
RE: تکنولوژی های جدید
[align=start]مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
قاب محافظ MOPIC 3D تصاویر سه بعدی را روی موبایل های عادی نمایش می دهد
 
2017/05/15 05:23 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
تینا ازارو
...



ارسال‌ها: 359
تاریخ عضویت: Aug 2015
ارسال: #9
RE: تکنولوژی های جدید
شرکت MOPIC 3D به تازگی محصولی شبیه یک قاب محافظ ارائه کرده که می تواند بدون نیاز به عینک یا ابزار ویژه، تصاویر سه بعدی را از طریق موبایل به نمایش بگذارد. این قاب که Snap3D نام دارد، در ظاهر شبیه بسیاری از قاب های پلاستیکی به نظر می رسد، اما زمانی که آن را روی تلفن همراه نصب کنید با نتیجه ای جادویی روبرو خواهید شد.این قاب افکت سه بعدی را شبیه به آنچه پیش از این در نینتندو 3DS یا موبایل قدیمی ال جی اپتیموس 3D دیدیم، تولید می کند. البته ایجاد عمق روی تصاویر عادی با استفاده از یک صفحه فیزیکی کار چندان ساده ای نیست و اگرچه سازنده و بررسی کنندگان این محصول نتیجه ای هیجان انگیز را نوید می دهند، اما قضاوت در مورد آن را باید به کارشناسان سپرد. مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه  سازنده در حال حاضر مکانیسم اصلی عملکرد این محصول را فاش نساخته، اما به نظر می رسد از سیستم عدسی های کوچک کنار هم موسوم به Lenticular lens استفاده کرده باشد. این عدسی ها با تغییر زاویه و بعد تصاویر ثابت، توهمی از عمق را در آن به وجود می آورند.به هر حال، Snap3D می تواند به یکی از لوازم جانبی سرگرم کننده در بازار بدل گردد، به خصوص اینکه قیمتی نزدیک به قاب های محافظ عادی خواهد داشت. در حال حاضر این محصول برای آیفون های 6/6s/7، سامسونگ گلکسی A5، گلکسی اس 7 اِج، گلکسی نوت 5 و گلکسی تب S1 ساخته شده است. برای اطلاع بیشتر از این محصول می توانید به وب سایت سازنده مراجعه کنید.منبع:Mopic3D
2017/05/16 02:47 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
تینا ازارو
...



ارسال‌ها: 359
تاریخ عضویت: Aug 2015
ارسال: #10
RE: تکنولوژی های جدید
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه[align=start]روی استیج کنفرانس توسعه دهندگان I/O 2017، کلی بیور، نایب رییس واحد واقعیت مجازی گوگل از گامی جدید برای انقلاب و تکامل هرچه بیشتر پلتفرم Daydream رونمایی کرد. اگرچه استفاده از موبایل های هوشمند برای راه اندازی هدست های واقعیت مجازی فعلی به امری مرسوم تبدیل شده، گام بعدی، تولید هدستی خواهد بود که به صورت مستقل از هر سخت افزار دیگری عمل کندآیا یک هدست جدید در راه است؟در واقع چند هدست جدید در راه است. گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود خبر از همکاری با کمپانی هایی مانند لنوو و HTC داد تا هدست های واقعیت مجازی مستقل از موبایلی را با اتکا بر پلتفرم Daydream فراهم آورند. تمرکز اصلی این هدست ها روی سه جنبه اساسی خواهد بود:
[list=disc]
[*]امکان حمل آسان و استفاده در هر جایی
[*]کاملاً مستقل و بدون نیاز به کابل ها یا سخت افزارهای خارجی
[*]دنبال کردن حرکات دقیق سر به کمک تکنولوژی WorldSense

WorldSense چیست؟ گوگل برای تکنولوژی دنبال کردن حرکات تازه خود، نام تجاری WorldSense را انتخاب کرده که قرار است تحولی در هدست های واقعیت مجازی موبایل به وجود آورد. اساساً این تکنولوژی به سنسورهای دستگاه اجازه می دهد تا حرکات سر شما را به هر سمتی شناسایی کند. به صورت فنی، WorldSense آزادی عمل 6 درجه ای (6DOF) را فراهم می آورد و اجازه می دهد تجربه ای درگیرکننده و باور پذیر کسب کنید.البته مفهوم این تکنولوژی در انحصار گوگل قرار ندارد. مایکروسافت تکنولوژی مشابه خود را «World Scale» می نامد که قرار است در هدست های واقعیت ترکیبی ویندوز 10 به کار گرفته شود و آکیلس هم به تست آن روی هدست آزمایشی Santa Cruz خود می پردازد. چیزی که تکنولوژی گوگل را در برابر همتایانش منحصر به فرد می کند، سیستمی نرم افزاری است که لبه های محیطی که در آن قدم بر می دارید را به لطف پلتفرم واقعیت افزوده تانگو شناسایی می کند.بدون موبایل، این هدست ها چگونه کار می کنند؟دو هدست نخست، از نمایشگری مستقل و چیپست اسنپدراگون 835 به همراه یک باتری بزرگ بهره می برند. کوالکام، اسنپدراگون 835 را بهترین پردازنده ممکن برای پردازش محتویات واقعیت مجازی نامیده و پیش فروش کیت توسعه دهندگان هدست ها از همین حالا شروع شده است.علاوه بر این، استفاده از اسنپدراگون 835 به این معناست که می توانید انتظار داشته باشید گرافیک اپلیکیشن ها و بازی های هدست های تازه، از نمونه های پیشین مانند Daydream View یا Gear VR سامسونگ بهتر باشد. با این همه هنوز معلوم نیست که باید منتظر چه مشخصاتی باشیم، نمایشگر دستگاه چه ویژگی هایی دارد یا کنترلرها چگونه کار می کنند.این هدست ها از هدست فعلی من بهتر هستند؟ مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه  در حال حاضر هدست های فعلی Daydream امکان تجربه تمام اپلیکیشن های توسعه یافته را فراهم می کنند، اما مسئله مهم، تجربیات جدیدی است که با هدست های بعدی به ارمغان می آیند. امکان حرکت در محیط مجازی، جاخالی دادن از اشیا و زانو زدن برای انداختن نگاهی دقیق تر به اشیایی که در ارتفاع کمتری قرار گرفته اند، درهای تازه ای را به روی تجربیات جدیدتر و بهتر واقعیت مجازی باز می کند.این امکانات، فعلاً تنها روی هدست های پریمیوم مانند HTC Vive یا آکیلس ریفت در دسترس هستند اما دستیابی به چنین تجربه تکامل یافته ای، قطعاً به مقبولیت هرچه بیشتر هدست های موبایل کمک خواهد کرد. هدست های مستقل قطعاً به اندازه همتایان گران قیمت و مبتنی بر پی سی خود قدرتمند نیستند، اما این بهترین تجربه ای است که تکنولوژی فعلی امکانش را مهیا می کند.کی می توانم یکی از این هدست ها را تهیه کنم؟در حال حاضر هیچ تاریخ دقیق یا بازه زمانی مشخصی برای عرضه هدست های مستقل Daydream تعیین شده است. اما گوگل به وضوح اعلام کرده این هدست ها، قیمتی برابر با هدست های دسکتاپ خواهند داشت، اما این بار بدون نیاز به پرداخت هزینه ای برای جمع آوری یک پی سی قدرتمند. بنابراین، انتظار می رود هدست های مستقل گوگل قیمتی بین 600 الی 700 دلار داشته باشند.
منبع:VRHeads
2017/05/19 07:19 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
زمستان 10 تکنولوژی که تاکنون درباره آنها نشنیده اید rengo1374 7 2,942 2019/09/18 02:52 PM
آخرین ارسال: 2rsa
  این تکنولوژی های هوشمند خانه شما را متحول می کنند blue.eye 4 1,846 2017/05/29 03:17 PM
آخرین ارسال: NoboraHaru
  آلبوم جدید U2 در آیتیونز مجانی شد!!! Terme16 1 1,310 2015/02/18 06:35 PM
آخرین ارسال: Infiniti q50 eau rouge
زمستان چهار روش جالبی كه نانو تکنولوژی به وسیله آنها علم پزشکی را متحول خواهد كرد rengo1374 0 1,061 2014/05/19 11:48 AM
آخرین ارسال: rengo1374
زمستان موس جدید HP دو سال شارژ نگه می دارد rengo1374 0 1,003 2014/05/15 08:53 AM
آخرین ارسال: rengo1374



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان