زمان کنونی: 2024/05/01, 08:43 PM درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


زمان کنونی: 2024/05/01, 08:43 PM



موضوع بسته شده است 
 
امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

wiki relax

نویسنده پیام
tired
Addict



ارسال‌ها: 2,431
تاریخ عضویت: May 2013
ارسال: #1
wiki relax
خب همونطوری که میدونید من نویسنده داستان ریلکس هستم.
ذهنم خیلی اشفته بود نمیتونستم تمام افکار سه سالمو جمع کنم توی داستان.
واسه همین هرچی تصور کرده بودم رو توی دفترم نوشتم حالا میخوام اینجا واردشون کنم.
امیدوارم قبل خوندن داستانم حداقل ی نگاه به این تاپیک بندازیدمطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
.
.
.
.
لینک داستان
.
.
.
.
2017/01/28 08:51 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
tired
Addict



ارسال‌ها: 2,431
تاریخ عضویت: May 2013
ارسال: #2
RE: wiki|relax
اولین مبحثی که راجبش توضیح میدم،
سنگ قدرت(نحوه استفاده از قدرت و اینکه سنگ قدرت چیه و چجوری به وجود میاد):

توضیح کلی:تمامی انسان ها دارای قدرت ذاتی منحصر بفرد خود هستند ولی برای فعال کردن آن به نیروی خارجی نیاز دارند،هنگامی که انسان هنوز به وجود نیامده بود 6 شهاب سنگ در نقاط مختلف زمین سقوط میکنند،این شهاب سنگ ها پنهان ماندن تا 200 سال پیش که انسان ها آن ها را کشف کردند،نخست توجه زیادی به آن ها نشد تا اینکه 100 سال بعد دانشمندی به اسم "آلفرد میرور"توانست ویژگی های اصلی این سنگ را با آزمایش های انسانی بدست بیاورد.از آن موقع به بعد کشور "وایت میرور"به عنوان اولین کشور استفاده کننده از شهاب سنگ وارد صحنه شد و هر پنج کشور قدرتمند "گرین هل،اسپشل سان،پینت،توریکا،مجیک گلد" را به عنوان مستعمره خود در بیاورند.

شهاب سنگ:هنوز علت اینکه چرا شهاب سنگ به زمین برخورد کرده معلوم نیست،هر شهاب ویژگی خاص و ظاهری خودش رو داره که هرکدوم قدرت خاص خودشو ارائه میده.
شهاب سنگ سفید:از اسمش میشود به ویژگی های ظاهری اش هم پی برد،شهابی با نیرو دهنده ی برف و سرما
شهاب سنگ قرمز:در کشور مجیک گلد سقوط کرذ و استفاده کنندگان از آن دارای قدرت آتش هستند
شهاب سنگ سبز:در کشور گرین هل سقوط کرد و استفاده کنندگان از آن دارای قدرت درمان هستند
شهاب سنگ قهوه ای:در کشور پینت سقوط کرد و استفاده کنندگان از آن دارای قدرت مو هستند
شهاب سنگ سیاه:در کشور توریکا سقوط کرد،این شهاب سنگ پذیرنده هر نوع قدرت ذاتیه
شهاب سنگ آبی:در کشور اسپشال سان سقوط کرد و این شهاب سنگ دارای قدرت آبه

نحوه استفاده:این شهاب سنگ به صورت واکسن به بدن فرد مورد نظر وارد میشود،سنگ در سن 6 سالگی وارد بدن انسان میشود و پس از تزریق یک هفته بعد فرد بعد از ابتلا به فلجی خفیف میتواند از قدرتش استفاده کند(اگر بدن فردا بدنش بدون فلجی توانست استفاده کند ینی دورگست)

*اگر سنگ قدرت وارد شده کم یا زیاد باشد ممکن است که فرد فلج شود یا اینکه بمیرد.
2017/01/28 09:33 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
tired
Addict



ارسال‌ها: 2,431
تاریخ عضویت: May 2013
ارسال: #3
RE: wiki relax
دورگه ها:

توضیح کلی:دورگه ها از ازدواج بین دو خاندان متفاوت استفاده کننده از سنگ قدرت به وجود میایند.برای همین به صورت ذاتی دارای قدرت بیشتری نسبت به مردم عادی هستند.

ترس مردم از دورگه ها:اوایل وجود دورگه ها زیاد مشکلی ایجاد نمیکرد تا اینکه دورگه ای به اسم "دامر جفر" دورگه ای از خاندان "بلو واتر"از قدرتش سو استفاده کرد،از دزدی های کوچک شروع کرد و به کارش به قتل هایی رسید که هیچکس حتی فکرش را هم نمیکرد،قیافه آرام و ظاهر متین و اراسته اش هر نوع فکر بدی راجب او را دور میکرد تا اینکه بعد از ناپدید شدن دامر،دو سال بعد خبر به وجود امدن باند "دیپ دارک" توسط او جهان را در وحشتی عظیم فرو برد. هنوز هم مجمع جهانی قصد دستگیری دامر و گروهش را دارد ولی هیچکس قادر به ردیابی این باند جنایتکار نیست و فقط هر دفعه خبر کارهایشان تن و بدن جهانیان را میلرزاند.

باور ها:بعد از این اتفاق مردم اسم دورگه هارا شوم گذاشتند و گفتند که تمامی آن ها روانی و با انگیز قتل به دنیا میایند. یا به عبارتی عذاب الهی از جانب خدا هستند. برای همین ازدواج دورگه ها را کاملا از رسوم خود حذف کردند.

دولت:طبق قوانینی که مجمع بین الملی گذاشت ازدواج خاندان ها با یکدگیر ممنوع و بچه های حاصل از این ازدواج ها باید به دولت تحویل داده بشوند. تنها ازدواج رسمی دورگه ها از آن موقع تا الان فقط ازدواج ویکتور و ویکتوریا شیزاناکا بوده.

اوت سان:اولین موسسه نگهداری از بیماران روانی که در آن دورگه ها را هم نگهمیدارند.
2017/01/28 09:48 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
tired
Addict



ارسال‌ها: 2,431
تاریخ عضویت: May 2013
ارسال: #4
RE: wiki relax
مهر نفرین:

توضیح کلی: بعد از به وجود اومدن دیپ دارک،دولت وایت میرور تصمیم گرفت که با استفاده است سنگ قدرت سیاه که مربوط به توریکا بود ، قدرت ذاتی جدیدی بسازه که بتونه باهاش قدرت سایر کنترل کنه،این تحقیقات توسط فرید شیزاناکا انجام گرفت و قدرت ذاتی جدیدی به اسم مهر به وجود اومد. اولین و اخرین فردی که از این قدرت استفاده کرد "جین بلوری"بود. که هم اکنون از سرنوشت ان هیچ خبری نیست.قدرت مهر بسیار خطرناک و وقت گیره برای همین جز قدرت های درجه s حساب میشه.در حقیقت وقتی فردی مهر میشه تمامی سنگ قدرتش در نزدیکی اپاندیسش مهر میشه. و نمیتونه دیگه از اون استفاده کنه مگه اینکه مهرو بشکونه

شیوه مهر کردن:
فرد رو به سلیب میکشن،سپس فرد مهر کننده چاقویی برمیداره و بر اساس اون مهری که میخواد شکل رو روی بدن طرف ایجاده میکنه بعد از اینه بدن طرف زخم شد و خون سرازیر شد با خوندن"وقتی جسمت ضعیف میشود،روزگار جهالیتت از جلوش چشمانت رد میشود؛وقتی جسم مغرورت به خواب میرود روحت تازه از خواب بیدار میشود،بترس از ان دردی که با تولد روحت اغاز میشود" فرد را مهر میکنند.

مهر درد:مهر ها به دو دسته نفرین و درد تقسیم میشنمطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه مهر درد فقط برای جنایتکارای معمولی به کار میره و تحمل کردنش کار راحتیه و به راحتی شکسته میشه

مهر نفرین: مهریه که فقط برای دورگه ها استفاده میشه چون دورگه ها میتونن خودشون مهر درد رو بشکونن.تحمل این مهر برای افراد معمولی خیلی سخته و معمولا باعث مرگشون میشه. تنها فردی که این مهرو رو فعلا داره نینا شیزاناکاست.

شکستن مهر:فکری براش نکردم هنومطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
2017/01/30 09:48 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
موضوع بسته شده است 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  .:Relax:. tired 14 2,869 2017/02/06 11:46 PM
آخرین ارسال: tired



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان