زمان کنونی: 2024/06/29, 03:33 PM درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


زمان کنونی: 2024/06/29, 03:33 PM



ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش Macro Expert

نویسنده پیام
digiraiter
Tamer



ارسال‌ها: 683
تاریخ عضویت: May 2012
ارسال: #21
Move Files : جابه‌جایی فایل‌ها
یک یا چندین فایل را به یک پوشه منتقل می‌کند
ویژگی‌ها:
Source: مسیر فعلی و نام فایل را مشخص می‌کند
کاراکترهای Wildـه MS-DOS برای نام فایل مجاز است
برای افزودن چندین فایل نام فایل‌ها باید با «;» از هم جدا شوند
برای افزودن چندین مسیر، مسیرها باید با «,» از هم جدا شوند
مانند:


!Anime
*: هر چیزی است
*.txt: هر چیزی با فرمت txt
*.*: هر چیزی با هر فرمتی
اگر از مسیرهای مرتبط استفاده شود، نتیجه غیرقابل‌پیش‌بینی خواهد بود
Exclude mask: ایجاد یک یا چند استثنا در استفاده از ماسک‌های انتخاب، که شامل این عملیات نمی‌شود
استفاده از «A.txt» در اینجا به همراه عبارت بالا، یعنی تمام فایل‌های با فرمت txt به جز این فایل
هر نام فایل باید با «;» تمام شود و با کاراکترهای Wild استاندارد MS-DOS باشد
یعنی کاراکترهایی مانند «*» مجاز هستند، هرچند نام «*.*» مجاز نیست
Match case: مشخص می‌کند که اگر جستجوی فایل به نتیجه رسید
کاراکترهای نام فایل یا فولدر دقیقا یکی باشند
Include sub-folders: مشخص می‌کند که جستجو در پوشه‌های درونی نیز انجام شود یا نه
Destination folder: مسیر مناسبی که فایل‌ها به آن جابه‌جا می‌شوند را مشخص می‌کند
این کادر نمی‌تواند خالی بماند و کاراکترهای Wild نیز در آن مجاز نیستند
به کار بردن مسیرهای مرتبط، نتیجه غیرقابل‌پیش‌بینی خواهد بود
Create destination folder if it does not exist: اگر مسیر مشخص شده
دارای پوشه یا پوشه‌هایی است که وجود ندارند، این پوشه‌ها ایجاد می‌شوند
اگر این گزینه غیرفعال باشد و پوشه وجود نداشته باشد، این دستور آغاز نمی‌شود
Overwrite if destination file exists: مشخص می‌کند که اگر فایلی با مشخصات یکسان وجود داشت
فایل تازه روی آن نوشته شود و فایل پیشین پاک شود
Keep sub-folders structure: مشخص می‌کند که آیا نظام پوشه‌ها حفظ شود یا نه
اگر این گزینه غیرفعال باشد، تمام فایل‌ها به صورت جداگانه در پوشه‌ی مقصد جای می‌گیرند
در صورتی که این گزینه غیرفعال باشد، می‌تواند به بروز هم‌نامی فایل‌های پوشه‌های مختلف بیانجامد
در این صورت فایل‌های هم نام با یک عدد در برابر نام‌شان نام‌گذاری می‌شوند
مانند:


!Anime

توجه:
می‌توانید فایل‌ها را بر پایه‌ی تنظیمات ویژگی‌های/Attributes Filter فایل‌های منبع فــیــلــــــــــتــر کنید
برای اطلاعات بیشتر به تنظیمات ویژگی‌ها/Attributes Filter بروید

براش شامل کردن یک زیرپوشه‌ی خاص، نام پوشه باید با «\» پیش از نام‌اش Exclude mask شناسانده شود
مانند:


!Anime
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2015/10/29 03:03 PM، توسط digiraiter.)
2015/10/29 01:16 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
digiraiter
Tamer



ارسال‌ها: 683
تاریخ عضویت: May 2012
ارسال: #22
documents DMO : از کار انداختن GameGuard
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
GameGuardیا GG برنامه‌ای است که برای جلوگیری از به کار گیری Macro طراحی شده است
سیستم این Macro تا پیش از این، دست‌کم برای من مشکلی بوجود نمی‌آورد
اما اکنون در Update جدید DMO توانایی از کار انداختن تمام Macroهایی که از آن‌ها استفاده می‌کنم را دارد
اگر راست بگویم، بدون Macro آنچنان بازی نخواهم کرد
درس، کار و تکراری بودن بازی‌های RPG در Hunt و Farm مایه شده
تا بیشتر بازیکنان Pro و باهوش
به جای صرف ساعت‌های‌شان پشت بازی
آن را روی ایجاد Macro بگذرانند
من در روز شاید 5 ساعت بازی می‌کنم
که بیشتر روزها 4:30 ساعت آن روی Macro است
و من درگیر مطالعه
پس تمام روز را به در و دیوار زدم که سیستم آن را از کار بیاندازم
و راه چاره‌ای پیدا کنم
که کردم مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
به لطف کمک fladramon129 در تالار BlueEyeMacro
Blue Eye Macro • View topic - How To Bot On KDMO!!!!(Solved)
توانستم راه چاره را بیابم
هرچند برای آن که سیستم را سراسر AutoLogin بسازم
نوآوری خودم را نیز به کار گرفتم
GG به صورت یک Notification روی Windows نمایان می‌شود
باید آیکن آن را برداشته و در سمت راست‌ترین مکان جای دهید
تا بتوانیم آن را همچون Pixel Flagمان به کار بگیریم
Launcher را اجرا کنید، و پس از زدن GameStart
چشم به راه باز شدن پنجره‌ی DMO باشد
پس از آن GG را می‌توانید ببینید و به سمت راست‌ترین مکان ببرید
که باید بدین گونه شود

.png  GameGuard Icon .png (اندازه: 9.8 KB / تعداد دفعات دریافت: 47)
پس از آن کارمان را روی Macro از سر میگیریم
باید 6 فایل را از محل نصب بازی و از پوشه‌ی GameGuard بیرون آوریم
برای این کار دستور Move را پیش از این به شما آموخته‌ام
با کمک کمی کدنویسی، جابه‌جایی تمام این 6 فایل در یک دستور انجام می‌شود
دستور Move File را وارد کنید
در Source نخست مسیر پوشه‌ی GameGuard را بنویسید
سپس تمام فایل‌ها را به گونه‌ای که با «;» از هم جدایشان کرده‌اید وارد کنید
به این گونه

!Anime
در این کد تمام فایل‌هایی که باید جابه‌جا کنید نیز می‌توانید ببینید
در کادر Destination نیز هر آدرسی که مایل‌اید وارد کنید
من یک مسیر نزدیک به پوشه‌ی بازی را برگزیدم
تا در همان Drive باشد و دستور جابه‌جایی بلادرنگ باشد
گزینه‌ی OverRight را فعال کنید، این کار مهم است
اگر یک بار جابه‌جایی صورت گیرد و یادتان برود فایل‌ها را به جای خود برگردانید
در اجرای بعدی فایل‌ها دوباره دانلود می‌شوند
و در اجرای بعدی Macro، چون فایل‌های هم‌نامی در پوشه وجود دارند
جابه‌جایی صورت نمی‌گیرد
Create Destination را نیز فعال کنید
این گزینه نیز می‌تواند به اجرای Macro کمک کند
تا اگر پوشه‌های مسیر وجود نداشتند، ایجاد شوند
من نام این دستور را «GG Get» می‌گذارم
اما حجم این فایل‌ها حدود 4MB است
و با توجه به آنکه اگر در روز حدود 10 بار وارد بازی شوید
این حجم به 40MB می‌رسد، که به هیچ روی برای ترافیک مصرفی خوب نیست
افزون بر این Launcher کُند خواهد شد
پس دستور دیگری با نام «GG Give» داریم که این فایل‌ها را به جای خود برمی‌گرداند
ایجاد این دستور مشابه دستور پیشین است
با این تفاوت که مسیر Suource و Destination جابه‌جا می‌شود
برای این کار، به کد فایل‌ها کاری نداشته باشید
و مسیری را که برای جابه‌جایی فایل‌ها به آن گذاشته بودید
با مسیر پوشه‌ی GameGuard بازی جابه‌جا کنید
اکنون با اجرای این دستور فایل‌ها به مکان خود بازمی‌گردند
اما OverRight را غیرفعال کنید
چرا که اگر فایل‌ها به دلیل اشتباه شما یا Macro دوباره دانلود شده‌اند
نیازی به تعویض آن‌ها با فایل‌های قدیمی‌تر نیست
و به دلیل هم‌نامی جابه‌جایی روی نمی‌دهد
ولی به کار گرفتن این دستورات در Dead Lock و Launcher مراحل دیگری نیز دارد
فایل‌ها پیوست شده

دانلود فایل:
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2015/10/30 01:57 PM، توسط digiraiter.)
2015/10/29 06:49 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
digiraiter
Tamer



ارسال‌ها: 683
تاریخ عضویت: May 2012
ارسال: #23
DMO : تنظیم Dead Lock روی PC
در این پست یاد می‌گیرید که چگونه Macroی DMO Dead Lock را تنظیم کنید
تا روی PC شما نیز به خوبی PC من کار کند
بخش اول:
1- فایل «DMO Dead Lock.bat» را در مسیری جای دهید
دستور خط «3» برنامه را باز کنید
در کادر «Program or document file» آن مسیر را وارد کنید
2- دستور خط «4» برنامه را باز کنید
این همان دستور «GG Give» است
که می توانید با کمک این آموزش
آن را برابر مسیری که بازی را در آن نصب کرده‌اید اصلاح کنید
DMO : از کار انداختن GameGuard

بخش دوم:
(اگر Screenتان 1024x768 است، نیازی به این بخش نیست)
1- دستور خط «8» را باز کنید
مختصات نشانگر ماوس باید در جایی باشد
که به درون کادر «Close» در پنجره‌ی Hang بازی جای گیرد
برای پیدا کردن مختصات این مکان می‌توانید بازی را اجرا کرده
هنگام Loading روی بازی کلیک کرده، تا به Hang برسد
و پنجره‌ی Hang نمایش داده شود
نشانگر ماوس باید در این کادر باشد

.png  DMO Hang.png (اندازه: 64.45 KB / تعداد دفعات دریافت: 38)
2- دستور خط «23» را باز کنید
مکان Pixel Flag را در جایی تنظیم کنید
که هنگامی که تمام برنامه‌ها بسته شده، به آن رنگ است
من پائین ترین و راست‌ترین مکان Screen
نقطه‌ی (0,768)
که کنار Start است را برمی‌گزینم

.png  Start.png (اندازه: 4.5 KB / تعداد دفعات دریافت: 38)
این Pixel Flag، واپسین آسیب‌بند است
و معمولا نیازی بدان نیست

دانلود فایل:

.rar  DMO Dead Lock.rar (اندازه: 927 bytes / تعداد دفعات دریافت: 2)
2015/10/30 01:54 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
digiraiter
Tamer



ارسال‌ها: 683
تاریخ عضویت: May 2012
ارسال: #24
DMO : تنظیم Launcher Starter روی PC
بخش اول:
1- دستور خط «10» را باز کنید
در کادر
«Script file of managed macro»
«Macro is not in macro folder»
مسیر فایل Dead Lock را وارد کنید
2- دستور خط «14» را باز کنید
در کادر «Program or document file»
مسیر Launcher بازی را جای دهید
همان برنامه‌ی اجرای نخستین، با آیکن Lalamon
3- برای اجرای دستور خط «32»
باید آیتم Notification برنامه‌ی GameGuard
در جای خود، در راست‌ترین جای آیتم‌های Start باشد

.png  GameGuard Icon .png (اندازه: 9.8 KB / تعداد دفعات دریافت: 30)
اگر نیاز است «بخش دوم» تنظیمات را هم انجام دهید
باید این Pixel Flag را تنظیم کنید
4- در دستور خط «38» Usernameتان را وارد کنید
5- در دستور خط «40» Passwordتان را وارد کنید
6- رمز عبوری برای Macro بگذارید
برای این کار مسیر زیر را دنبال کنید
File>Properties>General>Password
و کادرهای Password رو به روی‌تان‌اند
تمام گزینه‌های این بخش را فعال کنید

بخش دوم:
(اگر Screenjتان 1024x768 است، نیازی به انجام این بخش نیست)
1- دستور خط «6» را باز کنید
این Pixel Flag نشان دهنده‌ی آن است
که آیا بازی باز و در حال اجرا است یا نه
از دیدگاه من بهترین جا برای آن چهره‌ی Tamer بود

.png  Tamer Pixel Flag.png (اندازه: 24.78 KB / تعداد دفعات دریافت: 30)
ولی این Pixel Flag مایه می‌شود که تنها با یک Tamer کار کند
پس برای کار کردن روی هر Tamerـی
باید نه از چهره که کادر بهره برد
اما بخشی از کادر Tamer محو است
و با تغییر پس‌زمینه تغییر می‌کند
من این نقطه را برای این کار برگزیدم

.png  Tamer Pixel Flag Alternative.png (اندازه: 19.05 KB / تعداد دفعات دریافت: 30)
هرچند که ببهتر آن است
که با یک Macroی ساده برای امتحان
اطمینان یابید که این نقطه درست کار خواهد کرد
این نقطه را به نام «DMO on» می‌نامیم
و هم در این Macro و هم در Macroهای دیگر، دوباره به کار می‌رود
هرچند، زمان‌بندی هر دستور متفاوت است
پس بهتر از برای تنظیم نقاط دیگر (اگر نیاز بود)
کد رنگ و مختصات برای اصلاح به کار رود
2- دستور خط «16» را باز کنید
Pixel Flag این دستور آمادگی ورود به بازی
هنگامی که Launcher باز است را نشان می‌دهد
من دکمه‌ی «Game Start» را به کار بردم

.png  Game Start Pixel Flag.png (اندازه: 6.13 KB / تعداد دفعات دریافت: 30)
هرچند، پس از گرفتن ابزار باید پیش بردن آن روی دکمه درنگ کنید
وگرنه رنگ دکمه تغییر می‌کند
و تا هنگامی که ماوس روی آن نباشد، به آن رنگ درنمی‌اید
3- دستور خط «24» را باز کنید
جای نشان‌گر ماوس را روی دکمه‌ی «Game Start» بگذارید
4- در دستور خط «32»
Pixel Flagـی که بالا بودن GameGuard را نشان می‌دهد، تنظیم کنید
5- دستور خط «37» را تنظیم کنید
تا روی کادر «Username» کلیک کند
6- دستور خط «39» را تنظیم کنید
تا روی کادر «Password» کلیک کند
7- دستور خط «41» را
برای کلیک روی دکمه‌ی «Start» تنظیم کیند
8- برای دستور خط «42»
یکی از Pixelهای Screen بازی را برگزینید
پس از آمدن داده‌های Server
Screen برای یک لحظه سیاه می‌شود
و این دستور چشم به راه این رویداد می‌ماند
من چهره‌ی Agunimon را به کار بردم

.png  Login Pixel Flag.png (اندازه: 19.71 KB / تعداد دفعات دریافت: 29)
9- دستور خط «46»
یک Pixel را مشخص کنید
که نشان می‌دهد، داده‌های Serverها
با موفقیت دریافت شده است

.png  Server Loged in Pixel Flag.png (اندازه: 19.62 KB / تعداد دفعات دریافت: 30)
10- برای دستور خط «47»
یک Pixel را مشخص کنید
که نشان می‌دهد ارتباط با Server پایان یافته است
(این رویداد با Update تازه، به ندرت روی می‌دهد)

.png  Server DC Pixel Flag.png (اندازه: 68.55 KB / تعداد دفعات دریافت: 30)
11- برای دستور «52»
کلیک ماوس روی «OK» جای دهید
12- برای دستور «53»
Pixel Flag آمادگی برای ورود به بازی را مشخص کنید
Pixelـی را به کار ببرید
که سر راه پنجره‌ی Macro نباشد
مانند نشان زرد دکمه‌ی «Back»

.png  Character Page Pixel Flag.png (اندازه: 7.43 KB / تعداد دفعات دریافت: 30)
13- برای دستور خط «54»
جای نشان‌گر را روی دکمه‌ی «Start» تنظیم کنید
جای پنجره‌ی Macro در نستخه‌ی تازه، مشکلی به وجود نمی‌آورد
و پنجره‌ی Macro به سادگی به کناری می‌رود
14- این همان «DMO on» است
که باید برابر آن چه گفته شد، تنظیم شود

.png  Tamer Pixel Flag Alternative.png (اندازه: 19.05 KB / تعداد دفعات دریافت: 30)
15- دستور خط «58» را تنظیم کنید
تا روی دکمه‌ی جابه‌جایی Channel کلیک کند

.png  Click on Channel.png (اندازه: 7.68 KB / تعداد دفعات دریافت: 30)
16- برای دستور خط «59»
Pixel Flagـی را برگزینید
که نشان می‌دهد نوار کشویی Channel باز شده است
از آنجا که این پنجره محو است
از خطوط سفید نام‌ها بهره می‌بریم

.png  Channel Open Pixel Flag.png (اندازه: 16.08 KB / تعداد دفعات دریافت: 30)
17- برای دستور خط «60»
نشان‌گر را به گونه‌ای تنظیم کنید
که روی Channal مورد نظر شما کلیک کند
من همیشه Channal 1 را می‌گزینم
18- برای دستور خط «61»
Pixel Flagـی را برگزینید
که نشان می‌دهد، پنجره‌ی Notice بالا آمده است

.png  Channel Notice Pixel Flag.png (اندازه: 49.21 KB / تعداد دفعات دریافت: 30)
19- برای دستور خط «62»
نشان‌گر را برای کلیک روی «yes» تنظیم کنید
19- این همان «DMO on» است
با این تفاوت که چشم به راه می‌ماند
تا این Pixel به این رنگ نباشد
پس هرگز برای DMO onها از کپی کردن بهره نجویید
شرایط و زمان‌بندی هر یک از آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد
20- این نیز DMO on است
و چشم به راه پایان Loading می‌ماند

دانلود فایل:

.rar  DMO Start.rar (اندازه: 1.55 KB / تعداد دفعات دریافت: 3)
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2015/10/31 12:26 AM، توسط digiraiter.)
2015/10/31 12:24 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
digiraiter
Tamer



ارسال‌ها: 683
تاریخ عضویت: May 2012
ارسال: #25
DMO : تنظیم Basic Attacker روی PC
در این آموزش دیگر نمی‌کوشم تمام ویژگی‌ها و مشخصات را نکته به نکته بگویم
به جای‌اش، درباره‌ی اصول کار می‌گویم
تا همواره بتوانید Macroی خود را برابر نیاز خود ویرایش کنید
یا Macroهای تازه‌ای بسازید
1- در دستور خط «3»
دستور باز کردن «DMO Start» جای می‌گیرد
که در پست پیشین گفته شده بود
تنها باید در کادر «Password for playback»
رمزی که برای آن Macro گذاشته بودید را جای دهید
این دستور بسیار کارآمد است و بارها به کار می‌رود
از آنجا که اگر بازی فعال و در حال اجرا باشد
این Macro می‌ایستد
به کار بردن آن در بیشتر Macroهایی که نیاز به Login دارند، پیشنهاد می‌شود
2- دستور خط «6» پنجره‌ی اجرای Macro را فعال می‌کند
این بسیار مهم است، تا اگر نیاز به ایست بود، پنجره در دسترس باشد
اگر این دستور برای شما به درستی کار نمی‌کند
می‌توانید یک بار Macro را اجرا کرده
سپس از یک پنجره‌ی Macro Editor دیگر
برای برداشتن ویژگی‌های پنجره‌ی اجرای Macro بهره ببرید
هرچند، بهتر است یک دستور Wait دراز
برای جلوگیری از آشوب به کار ببرید
3- در اینجا واژه‌ای داریم به نام حلقه‌های بسته
ینعی اگر رویداد خاصی روی ندهد
Macro در این حلقه‌ها می‌ماند
در هر یک از این حلقه‌ها، یک DMO on پیشنهاد می‌شود
که در پست پیشین گفته شد
4- دیگر خطوط برای شروط انجام کُنش‌ها در بازی‌اند
که به ترتیب اولویت‌شان گذاشته می‌شوند
برای نمونه:
خط 10: اگر دشمن به ما حمله کرده
دیگر به نمی‌توان آیتم‌های Rest را به کار برد
و بی‌درنگ باید به حلقه‌ی این دستور پرش شود
خط 11: اگر DSـه Tamer پائین برود
EVO از میان رفته
و آسیب‌پذیر می‌شود
خط 12: به کار بردن آیتم HP High
خط 13: اگر آیتم HP High برای پر کردن HP Bar زیادی است
آیتم HP ساده‌تر به کار برده شود
خط 14: DSـه Digimon
که کمترین اولویت را دارد
برخی از این خطوط غیرفعال شده‌اند
چرا که Digimonهای Spirit نیازی به DSـه Tamer ندارند
و پر کردن DS آنان نیز پرخرج است
5- خطوط «16» تا «22» برای آیتم زمانی‌اند
که به شکل پاکت‌نامه نمایان می‌شود
از آنجا که منطقه‌ای که در آن نمایان می‌شود، آزاد بوده
و می‌تواند هر رنگی داشته باشد
دو Pixel به کار رفته
تا میزان خطا را کاهش دهد
مانده‌ی دستورات نیز برای باز کردن پاکت و دریافت آیتم است
که خود می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید
6- مانده چیز ویژه‌ای ندارد
نگاه کنید هر دستور به کجا می رود و چه می‌کند
و ویرایش آن کار ساده‌ای خواهد بود
دستورهایی که بر دشمن می‌تازند
یا برای برگرداندن Statusها می‌کوشند
می‌توانید برخی از آن‌ها را فعال یا غیرفعال و یا ویرایش کنید
برای نمونه، من در مختصات خاصی Pixel Flag گذاشته‌ام
تا اگر از آن مرز رد شد،  آیتم HP به کار رود
هرچند، از آنجا که دیجیمون و HP Item شما متفاوت خواهد بود
می‌توانید این Pixel را به گونه‌ای تنظیم کنید
که کمترین زیان را در HP Item
و کمترین خطر را در پائین بودن HP بدهید
7- برای نمونه به دستورات خط «115» بنگرید
اگر HP از سطحی پائین‌تر برود
داستان چنان خطرناک است
که به کار بردن آیتم Chicken Combo به بالاترین اولویت می‌رود
ولی از آنجا که نمی‌توان با این شرایط مانند دیگر شرایط رفتار کرد
و البته از آنجا که این اولویت بالاترین است و تغییر نمی‌کند
یک حلقه‌ی بسته جای دادیم
که تا هنگامی که آیتم HP کار نکند به جای دیگری نمی‌رود
هرچند، چون ممکن است بازی DC شود
یک دستور DMO on نیز در آن جای دادیم
در حالی که دیگر دستورات چنین نیستند
چرا که برای نمونه، هنگامی که دارید HP ساده به کار می‌برید
ممکن است پیشآمدی روی دهد
که اولویت را به آیتم دیگری تغییر دهد
پس نمی‌توان در آن حلقه‌ی بسته به کار برد
8- می‌توانید بسته به نیازتان
برابر Macro آرایش دکمه‌های بازی را تغییر دهید
یا Macro را ویرایش کنید تا برابر آرایش دکمه‌ها شما کار کند
9- به دستورات خط «34» نگاه کنید
در اینجا به جای یک شرط دو شرط به کار رفته
تا افزون بر HP Bar دشمن
چهره‌اش نیز به کار رود
تا تنها با یک دشمن خاص (Black Cherubimon) مبارزه شود
10- در دستورات خط «63» نیز چنین است
برای برگشتن از حالت دفاعی
هم باید HP Bar دشمن خالی باشد
و هم به ما حمله نشده باشد
اگر تنها با HP کار کنیم حمله از پشت سر را از دست می‌دهیم
و اگر تنها با Pixel Flag حمله کار کنیم
پیش از رسیدن به دشمن که این Pixel خاموش است
از حالت دفاعی خارج شده و سوی دشمن دیگری می‌رویم
و پیش از آن که بدانیم
به چندین دشمن یورش برده‌ایم

دانلود فایل:

.rar  Basic Attack.rar (اندازه: 1.66 KB / تعداد دفعات دریافت: 0) +
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2015/11/01 03:42 PM، توسط digiraiter.)
2015/11/01 10:48 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
digiraiter
Tamer



ارسال‌ها: 683
تاریخ عضویت: May 2012
ارسال: #26
DMO : تنظیم Basic Attacker برای حمله‌ی چالاک
Event تازه و فصل شکار جعبه است
پس دیگر هنگامی که با Digimonهای LVL پائین می‌جنگید
زنده ماندن در رده‌ی دوم است و چالاکی سخن نخست را می‌گوید
من Basic Attacker را برای حمله‌ی چالاک دوباره تنظیم کردم
از کارهایی که کردم
افزودن یک Tab و حمله در ابتدای Enemy Lock On بود
بدین گونه، نخست به دشمن حمله می‌شود
سپس بررسی می شود که اوضاع از چه قرار است
به دشمن حمله می شود
و سپس دشمن تشخیص داده می شود
و همان دَم که دشمن نابود شد
به محض رفتن به Enemy Lock On دشمن بعدی مورد حمله قرار میگیرد
اگر درباره‌ی این Macro و تنظیم آن پرسشی داشتید، بگویید

با گذاشتن یک شمارنده ساده درون Macro
در Yokohama: Kunemon Zone
با Gabumon و AS: 0.85
120 هدف در 5 دقیقه نابود شد

به یاد داشته باشید که Digimonـی که پائین‌ترین AS را دارد به کار ببرید

فایل:

.rar  Fast Attack.rar (اندازه: 1.42 KB / تعداد دفعات دریافت: 3)
 
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2015/11/04 01:02 AM، توسط digiraiter.)
2015/11/04 12:42 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  آموزش مختصر برنامه نویسی MpokerR 7 2,006 2019/09/18 03:54 PM
آخرین ارسال: MpokerR
  آموزش نصب Python روی ویندوز xyzNothing 7 2,676 2019/09/18 05:04 AM
آخرین ارسال: MpokerR
zتوجه ۱۰ سایت آموزش وردپرس برای افزایش زیبایی های وبلاگ شما! rengo1374 0 1,319 2014/05/20 10:17 AM
آخرین ارسال: rengo1374
zتوجه آموزش نصب Microsoft Office بر روی لینوکس rengo1374 0 1,124 2014/05/20 10:11 AM
آخرین ارسال: rengo1374
zتوجه آموزش اضافه کردن یک والپیپر دلخواه به صفحه جستجو گوگل rengo1374 0 1,282 2014/05/20 10:01 AM
آخرین ارسال: rengo1374



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان