زمان کنونی: 2024/06/30, 02:26 AM درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


زمان کنونی: 2024/06/30, 02:26 AM



ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 8 رأی - میانگین امتیازات: 4.38
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

vizard

نویسنده پیام
farshad
キャプテン翼の生成



ارسال‌ها: 10,334
تاریخ عضویت: Jul 2010
اعتبار: 1019.0
ارسال: #1
vizard
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه


(شینجی هیراکو) Shinji Hirako کاپیتان پیشین گروه پنجم

(لاو آیکاوا) Love Aikawa کاپیتان پیشین گروه هفتم

(ماشیرو کونا) Mashiro Kuna ستوان یکم پیشین گروه نهم

(کنسِی موگوروما)Kensei Muguruma کاپیتان پیشین گروه نهم

(رجورو اُتریباشی) Rōjūrō Otoribashi کاپیتان پیشین گروه سوم

(هیوری سروگاکی) Hiyori Sarugaki ستوان یکم پیشین گروه دوازدهم

(هاچیگن اوشدا)عضو پیشین سپاه کیدو Hachigen Ushōda

(لیسا یادمارو) Lisa Yadōmaru ستوان یکم پیشین گروه هشتم

وایزاردها در واقع برعکس آرانکارها هستند.شینیگامی هایی با قدرت هالوها
آنها شینیگامی هایی با ظاهری طبیعی اند(شبیه انسانها) که برای استفاده از قدرت خود ماسکی بر صورت می گذارند. این کار به آنها این امکان را میدهد تا قدرت شینیگامی خود را با قدرت هالویی تکمیل کرده و افزایش دهند، در این حالت نیروی درونی آنها به ترکیبی از هالو وشینیگامی تغییر می یابد. (این مراحل هالوفیکِیشن می گویند.)
وقتی وایزاردها ماسک خود را می پوشند صدای آنها تغییر می کند گویی که خود آنها و هالوی درونشان همزمان با هم صحبت می کنند اما آنها بر خود تسلط کامل دارند. با توجه به گفته های آیزن ترکیب دو نوع نیروی درونی (شینیگامی و هالو) به آنها اجازه ی دست یابی به سطحی بسیار بالاتر از یک شینیگامی یا یک هالو را می دهد.
این ترکیب باعث افزایش سرعت ،نیروی درونی ،پایداری(استقامت) و قدرت وایزارد می شود.تنها اثر جانبی شناخته شده ماسک ها تا اینجای داستان، مدت زمان محدود آن است که با توجه به هر شخص متفاوت است و با تمرينات مداومي كه انجام ميدن ميشه قدرتشونو بيشتر كرد ...
بیشتر وایزادها بعد از یک قرن تمرین کردن ، میتوانند ماسک خود را به مدت 3 دقیقه نگه دارند.در حالیکه ایچیگو در مدت کوتاهی توانست این زمان را از 11ثانیه به چند دقیقه برساند
واملی که در محدودیت زمانی ماسک ها موثرند هنوز معلوم نیست.
تا کنون 8 وایزارد به جز ایچیگو در داستان وجود دارند. 5 مرد و 3 زن ، که همگی حدود 100 سال پیش از شروع داستان، کاپیتان و ستوان یکم در دسته های سول سوسایتی بوده اند

شینجی هیراکو سردسته ی وایزاردهاست و قبلا کاپیتان گروه پنجم بوده. او چشمانی قهوه ای و موهای بلوندی دارد که در زمان کاپیتانی بسیار بلند بوده، همچنین اکثر اوقات دندان های جلویش دیده میشود.
با توجه به گرامافونی که در زمان کاپیتانی داشته، به موسیقی جاز علاقه منده !
شینجی در هنگام جنگ و عصبانیت بسیار خونسرد،جدی و هوشیاره. ضمنا یه جا که داشت با اوکیتاکه حرف میزد معلوم شد مدت زیادی کاپیتان بوده اگرچه اسمش تو لیست کیوراکو که 100سال پیشیش از کاپیتان ها تهیه کرده بود، نبود.


لاو بلندترین وایزارده.او همیشه عینک آفتابی میزنه و گرمکن سبز رنگی به تن میکنه.موهایی مشکی و پر پشتی داره که فشن (سیخ سیخی) آفریقاییه 110 سال پیشم یعنی در زمان کاپیتانی در گروه هفتم، موهاش مدل آفریقایی ولی معمولی(گِرد) بود...
لاو مردی بی خیال و خونسردیه، در مواقع بیکاری شونِن جامپ یا منگاهای عشقی لیسا رو میخونه ! (Shōnen Jumpیکی از هفته نامه های قدیمی و پر طرفدار ژاپن که منگاهای شونِن در آن چاپ میشه) این اولین شمارشه
برعکس بیخیال بودنش او جنگنده ای وحشی و بی رحمه!!! و به حریفش اجازه ی حرکت نمیده
اوهمچنین توانایی در پیش بینی حرکات حریفش داره با این وجود او مردی صلح طلبه و به این عقاید احترام میذاره

ماشیرو کونا ستوان یکم اسبق گروه نهم (دستیار کنسی موگوروما) در سول سوسایتی بوده. او یک لباس کشباف سفید رنگ و دستکشی نارنجی به همراه بوتها و شالگردنی که با آن سِت است، می پوشه. همچنین یک عینک حفاظ دار روی موهای صاف و سبز رنگش می ذاره. روی هم رفته مدل لباس پوشیدنش شبیه قهرمان های توکوساتوست.

در زمان ستوانیش هم لباس معمولی شینیگامی ها رو می پوشید ولی آستین های لباسش خیلی بلند بوده و در ضمن اون موقع یه شالگردن صورتی داشته بعلاوه ی یک عینک آفتابی که روی موهای حالت دارش میذاشته...
با اینکه ماشیرو یکی از سرامدان در گروه های 13 گانه بوده ولی رفتارش کاملا بچگانه و نابالغه. ایچیگورو بِری-تان صدا میکنه که تو مانگا بِری بوی و توی دوبله ی انگلیسی انیمه، کله هویجی ترجمه شده!
به نظر میرسه که از بین وایزاردها با هاچی صمیمیه و اون قسمتی هم که اوریهیمه با هاچی گرم گرفته بود، زیاد خوشش نیومد. یه جورایی تو جنگ جدی تره ولی موقع حمله و بعد از پیروزی ادای قهرمان ها رو در میاره!!
او در مبارزه ی تن به تن مهارت ویژه ای داره. نیروی درونی بسیار بالایی هم داره



کنسی موگوروما کاپیتان اسبق گروه نهم، مردی است قدبلند وعضلانی با موهای کوتاه خاکستری و چشمانی قهوه ای...!
عدد 69 را بر سینه ی خود تتو کرده (6 به دلیل اسمش موگوروما که در کانجی آن از عدد 6 استفاده شده و 9 هم به خاطراینکه کاپیتان گروه نهم بوده)
او یک تیشرت رکابی بنفش به تن میکنه، یک شلوار شیش جیب سبز به همراه پوتین های مشکی می پوشه و دستکش های نارنجی هم داره.تازه الان که وایزارد شده 4 تا پرسینگ طلا کرده یه دونه تو ابروش سه تا هم روی گوش چپش! (خیلی کووووله....!!!)
در زمان کاپیتانی هم موهای جلوش بلندتر بود، رداش مثل بقیه بوده ولی بدون آستین همراه یه جفت دستکش سیاه بلند که تا ساعدش بالا میومد!



کنسی شخصیتی بسیار جدی ،کامل ،قاطع و منحصربفردی داره. البه خیلی تند مزاجه و زود از کوره در میره! کاملا با دستیارش یعنی ماشیرو در تضاده! از دستش حسابی حرص میخوره!
او یه فرمانده ی جنگی حرفه ای و قابل احترامه. روش جنگی بی رحمانه ای داره و اکثر اوقات حریفش رو تکه تکه میکنه...
با این وجود در میان وایزاردها کمی منفعل و افسرده به نظر میرسه .در مواقع غیر از جنگ رفتارش تند و پرخاشگرانه است. مثل وقتی که میخواست به هیساگی دلداری بده...!
مثل یه گروهبانی که داره سر سربازه خاطی فریاد زد: بخند لعنتی!
کنسی در شمشیر زنی و مبارزه ی تن به تن مهارت زیادی داره. بر خلاف اخلاق تندش در جنگ بسیار دوراندیشه و حرکات حریفش رو به خوبی آنالیز میکنه


رُجورو اوتُریباشی که اغلب اوقات او را رُز صدا می کنند، کاپیتان اسبق گروه سوم در سول سوسایتی بوده. او موهای بلند، فر و بلوندی دارد. چهره اش همیشه خسته و کسل است.شلوار و کاپشنی مشکی می پوشد به همراه لباس سفید چیندار (با آستین های چیندار) که اکثر مواقع یقه اش را باز می گذارد.در زمان کاپیتانی موهایش به گونه ای صاف تر بود و آنهارا با روبان مشکی کوچکی می بست. لباس و هائوریش مثل بقیه ی کاپیتان ها بود ولی او یک لباس سفید یقه چیندار زیر آنها می پوشید.


یک مرد جلف و خودنما با ظاهری بی علاقه...رز یکی از اعضای خونسرد گروه است واکثر اوقات بدون توجه به اینکه در اطرافش چه میگذرد، در حال کوک کردن گیتارش یا حرف زدن با لاو است.:136: او به موسیقی علاقه ی زیادی دارد و به نقد سینگل (تک آهنگ)های جدید می پردازد. او همچنین مثل لاو و لیسا از خواندن مانگا لذت میبرد واز از اینکه داستان را برایش اسپویل کنند بیزار است. برخلاف رفتار بی علاقه و بی طرفی که از خود نشان میدهد، برای دوستان وایزارد خود اهمیت قائل است.
رز خود را شمشیر زن قابلی می داند از آنجایی که مطمئن بود که می توانند با کنسی بدون آزاد کردن زانپاکتو مبارزه کند. او کیدو میداند و در فلش استپس(شونپو) مهارت دارد و از آنجاییکه قبلا کاپیتان بوده نیروی درونی زیادی هم دارد


هیوری ساروگاکی ستوان یکم اسبق گروه دوازدهم سول سوسایتی یعنی دستیار اوراهارا کیسکه و کیریو هیکیفوئه است.او دختری کوتاه و بلونده با موهای سیخ سیخی که دوگوشی میبنده. گرمکن قرمز رنگی میپوشه که کانجی اول اسمش رو رویش نوشته با یه جفت دمپایی ابری. دندون نیشش بلنده به همین دلیل شینجی و ایچیگو اون رو دندون دراز صدا می کنند. زمانی که در سول سوسایتی بود موهای بلند تری داشت و همچنین خیلی شادتر و سر زنده تر بود!



او بر خلاف قد وقواره ی کوچکش خیلی سلطه جو و پر خاشگره...!!قربانیه دم دستیشم شینجی است که مرتبا ازش کتک میخوره...این قضیه به سول سوسایتی بر میگرده که در اون زمان کیریو هیکیفوئه(کاپینان قبلی هیوری که اون رو مثل مادرش میدونست) به دسته ی بالاتر رفت (zero) هیوری خیلی غمگین شد و به همه پرخاش میکرد و برای دیگران هیچ احترامی قائل نمیشد. حتی کیسکه رو هم در ابتدا به عنوان کاپیتان قبول نمیکرد...
البته در زمان کیریو هم فقط به خود او احترام میگذاشت و بقیه رو میزد! هیوری در اعماق وجودش یک حس نفرت نسبت به آدم ها و شینیگامی ها داره. هیچ حس دیگه ای جز عصبانیت از خودش بروز نمیده و همیشه اخموست.
در تمریناتی که با ایچیگو داشت نتوست ایچیگو رو مجبور کنه که او رو هیوری خانم صدا بزنه!! خودش هم همیشه شینجی رو کودن صدا میکنه!


هاچیگن اوشُدا ستوان یکم سابق سپاه کیدو بوده و دستیار تِسای سوکابیشیTessai Tsukabishi است و اکثرا اون رو هاچی صدا می کنند.
هاچی یه مرد گنده و تپله که یک کت و شلوار سبز به همراه یک پاپیون زرد رنگ به تن می کند.چشمانی طلایی و موها و سیبیلش صورتی است که طرح دو استخوان بصورت ضربدری در بالای سرش دیده می شود.زمانی که در سول سوسایتی بود، یک شنل بنفش بلند روی لباسش می پوشید و مدل موهایش شبیه دو شاخ بود و بالای سرش علامت سپاه کیدو قرار داشته است.


برخلاف هیکل گنده اش، هاچی مردی بسیار مهربان و محترمه. به حرف اکثر افراد گروه گوش میده و البته گاهی اوقات گله و شکایت هم می کنه. او خیلی مؤدبه از اونجاییکه سویفون را «کاپیتان سویفون» خطاب می کنه با اینکه نه زیردستشه و نه دیگه در سول سوسایتیه.. هاچی در مبارزه بسیار هوشمند و خردمنده...در مبارزه با باراگان از تکنیک خود او برای شکست دادنش استفاده کرد.

قدرت ها و توانایی ها:
از اونجایی که هاچیگن ستوان یکم سپاه کیدو بوده، بسیار قدرتمنده و در استفاده از کیدو استاده. او در شمشیر زنی نیز مهارت دارد اما دوست ندارد در مبارزه از شمشیر استفاده کند. توانایی او در فلش استپس به اندازه ی دیگر وایزاردها نیست.
زانپاکتو:
زانپاکتوی او لبه ی پهنی دارد و دسته آن مربع شکل است. زانپاکتوی هاچی کمی غیرعادی ایست زیرا برای فراخوانی آن از کیدو استفاده می کند.
شیکای او هنوز مشخص نیست
بانکای او هنوز مشخص نیست.




هالوفیکیشن:
در این حالت ماسک او شبیه به ماسک های اهریمنی بالی (کشوری در اندونزی) است. یک ردیف پَر در بالای ماسک او قرار دارد که آن را شبیه به مدل موهای زنان بومی آمریکایی کرده.



بعد از هالوفیکیشن، قدرت هاچیکن در استفاده از کیدو بسیار بالا می رود. در طول مدتی که از سول سوسایتی رانده شده بودند، او وقت زیادی را صرف مهارت کامل در کیدو و بوجود آوردن طلسم های جایگزینی کرد که برای شینیگامی ها کاملا ناشناخته است. مثل هاچیگو سوگای
Hachigyou Sougai که علاوه بر پنهان کردن شخص ، می تواند نیروی درونی یک گروه را مخفی کند. حصارهایbarriers او در نوع خود بی نظیر هستند و شینیگامی ها با کیدو های خود نمی توانند آنها را بوجود بیاورند. او حتی می تواند از حصار هایی استفاده کند که اثر حملات دشمن را از بین می برد،با این همه او قدرت های خود را مناسب جنگ نمی داند.




توانایی های جدید او بسیار شیبه به قدرت های اوریهیمه هستند. او همچنین مهارت زیادی در درمان (از نوعی که اوریهیمه انجام می دهد« سوتن کیشون»Soten Kisshun
دارد. او حتی قادر به استفاده از حصارهایی با قابلیت انتقال اشیا را دارد. در جنگ با باراگان او یک دست خود را برید وآن را به شکم باراگان منتقل کرد.

لیسا یادومارو ستوان یکم اسبق گروه هشتم و دستیار شونسویShunsui Kyoraku بوده است. او دختری جوان با عینکی قرمز رنگ و موهای بلند مشکی است که یونیفرم مدرسه به همراه یک دستمال گردن صورتی به تن می کند. زمانی که در سول سوسایتی بود ، همان لباس معمول شینیگامی ها را می پوشید البته لباسش کوتاهتر بود همینطور مدل مو ها و عینکش نیز متفاوت بود.


در میان همرزمانش، لیسا یکی از خونسردترین و معقول ترین وایزاردهاست. خیلی سخت گیر، جدی ، خشک و مرموزه و سریع عصبانی میشه. به خواندن مانگاهای عشقی علاقه داره مخصوصا josei .به دیگر افراد گروه هم اجازه میده که مانگاهاش رو بخونن. او بسیار کنجکاوه زمانی هم که در سول سوسایتی بود عادت داشت در جلسه های کاپیتان ها فال گوش بایستد. بر خلاف ظاهر خشکش، برای دوستانش اهمیت خاصی قائل است.


قابلیت ها و توانایی ها:
بنظر میرسد که با هر دو دست می تواند شمشیر بزند، در جنگ با ایچیگو اول از دست چپ و بعد از دست راستش استفاده کرد. همچنین از استایلی استفاده می کند که احتیاج به چالاکی و چابکی، سریع بودن و پرش های متناوب دارد. آنقدر در شمشیر زنی مهارت دارد که بدون ریلیز کردن زانپاکتویش، می تواند با حریفی در رده ی کاپیتان هالو شده مبارزه کند. در مبارزه ی تن به تن و فلش استپس نیز مهارت دارد
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2012/06/09 08:46 PM، توسط شینیگامی.)
2011/08/08 12:43 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 اعتبار داده شده توسط : شینیگامی(+2.0)
شینیگامی
بن شده



ارسال‌ها: 2,331
تاریخ عضویت: Nov 2011
ارسال: #2
RE: Wizard
پست خیلی خوبی گذاشتی.ممنون.
2012/04/29 08:05 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
mohammad-h
H H H



ارسال‌ها: 1,335
تاریخ عضویت: Jun 2012
اعتبار: 278.0
ارسال: #3
RE: vizard
این وایزاردها هم برا خودشون کسی بودن البته ما اخر انیمه فهمیدیم مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
2012/08/05 08:27 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان