زمان کنونی: 2024/04/19, 03:36 AM درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


زمان کنونی: 2024/04/19, 03:36 AM



ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استفاده های هوشمندانه و عجیب از تکنولوژی NFC که نمی دانستید!

نویسنده پیام
rengo1374
mohammad



ارسال‌ها: 1,169
تاریخ عضویت: Oct 2013
اعتبار: 166.0
ارسال: #1
zتوجه استفاده های هوشمندانه و عجیب از تکنولوژی NFC که نمی دانستید!
آیا از کارکرد NFC (ارتباط نزدیک میدانی) تلفن همراه خود استفاده می کنید؟ اگر پاسخ بله است، آیا برای اشتراک گذاری فایل ها با دوستانتان و یا کاهش میزان هزینه مکالمات، گوشی خود را با لوازم جانبی “جفت” می کنید؟ پس از کمی جست و جو در اینترنت، ما تصمیم گرفتیم تا چندی از موارد استفاده تا حدی غیر معمول و در عین حال هوشمندانه از طریق تکنولوژی NFC را پیدا کنیم.
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
برای مثال، آیا می دانستید که اسمارت فون های “فعال سازی شده با NFC” می توانند به منظور قفل کردن درها به کار گرفته شوند؟ و یا اینکه جواهراتی که در آن ها قطعات فناوری NFC جاسازی شده باشد می توانند وقتی که نزدیک یک اسمارت فون می باشد فرمان های صوتی را مورد هدف قرار دهد؟
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
۱) کارت های تجاری NFC: کمی پیش، افراد سایت moo.com محصول جدید هوشمند خود را (کارت های تجاری فعال سازی شده با تکنولوژی NFC) معرفی کردند. این کارت ها می توانند به اسمارت فون دستور دهند تا یک پورتفولیو را دانلودکند، موزیم و یا یک فیلم را پخش کند، و یا یک صفحه وبی را لود کند. این کارت ها به سادگی اطلاعات کانتکت جدید را به دفترچه آدرس اسمارت فونی که به آن “جفت ” هستند اضافه می کنند. از آنجایی که تگ های NFC جاسازی شده در داخل کارت ها قابل برنامه ریزی هستند، شما آزادید تا آن ها را دوباره نویسی نمایید و همچنین کارهای دیگری برای انجام تنظیم کنید.
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
۲) انگشتر NFC: این ممکن است شبیه یک انگشتر معمولی باشد، اما اینطور نیست. درون این انگشتر یک قطعه NFC به کار رفته است که می تواند برای انجام کارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد که “قفل گشایی اسمارت فون” یکی از این کار هاست. علاوه بر این، این آکساسوار، بسیار مدرن، مستقل، ضد آب، و مقرون به صرفه می باشد. اگر طرح های دیگری از این انگشتر را می خواهید می بایست آن را با قیمت ۵۰ دلار ، از پیش سفارش دهید.
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه


3) قفل در NFC :Key2share Key2Share راه حلی در اعمال تکنولوژی NFC بر روی اسمارت فون های اندروید می باشد تا بتوان به ساختمان های شرکت بدون آنکه به کلید نیازی باشد، دسترسی داشت. به بیانی دیگر، این فناوری است که بواسطه /ان تنها افرادی که اجازه دارند می توانند بدون کلید، درهای ساختمان های شرکت را باز کنند.

شرکت ها با این کار می توانند محل هایی که کارمندان مورد نظر مجاز به دسترسی به آن جا را دارند را تعیین نمایند. همچنین در مواقع اضطراری، قفل تمامی درها می توانند به طور اتوماتیک باز شود.
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه

۴) ناخن مصنوعی درخشان NFC: هیچ چیز بیشتر از نور های درخشان جلب توجه نمی کند. این فناوری مخصوص خانم هایی است که می خواهند هنگام صحبت کردن با تلفن همراهشان، توجه همگان را به خود جلب کنند.

شرکت ژاپنی Takara Tomy Arts، آکساسوار ویژه و غیر معمولی (یک ست ناخن مصنوعی با سازه درونی چراغ های ال ای دی) را طراحی کرده است. این ست ناخن با آنتن NFC موبایل و همچنین در موقعیتی که کاربر استفاده از یک اپلیکیشن بخصوص را معین می کند، با فلش هم کار می کند.

مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه

5) NFC در کتابخانه: در برخی از کتابخانه های ژاپن ، تگ های NFC از پیش در قفسه ها نصب شده اند. بدین وسیله افراد می توانند با زدن بر روی اسمارت فون های خود، اطلاعاتی در مورد تیتر و یا نویسنده یک کتاب بخصوص دریافت نمایند. این کار به مردم کمک میکند تا کتاب مورد علاقه خود را پیش از آنکه قرض کنند، پیدا نمایند.مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
۶) ایمپلنت های NFC Xnt: ایمپلنت های NFC بسیار عجیب و غریب هستند و شما می توانید هم اکنون ان ها را با قیمت ۱۰۰ دلار به صورت اینترنتی خریداری کنید. منتها می بایست از کسی بخواهید تا آن ها را در زیر پوست شما جاسازی کند. مدل Xnt این تکنولوژی دارای یک قطعه NTAG216 می باشد که در یک کانتینر شیشه ای سیلندری۱۲ x 2 میلیمتری قرار دارد. مسئله سازگاری/”کامپاتیبیلیتی” نباید مشکلی ایجاد کند چرا که این قطعه با تمامی اسمارت فون ها و تبلت های فعال سازی شده توسط NFC سازگاری دارد.
http://www.worldit.ir/17752/%D8%A7%D8%B3...D9%88.html
2014/05/25 09:46 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
Infiniti q50 eau rouge
تازه وارد

*


ارسال‌ها: 21
تاریخ عضویت: Feb 2015
اعتبار: 2.0
ارسال: #2
RE: استفاده های هوشمندانه و عجیب از تکنولوژی NFC که نمی دانستید!
 NFC برای گوشی بهتر است
2015/04/03 08:17 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
!Web Prince
RIP

*


ارسال‌ها: 6,293
تاریخ عضویت: Jul 2010
اعتبار: 2080.0
ارسال: #3
RE: استفاده های هوشمندانه و عجیب از تکنولوژی NFC که نمی دانستید!
این انگشترهای NFC چیزهای جالبی هستن ولی قیمتشون خیلی زیاده
2016/12/29 07:54 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
زمستان تکنولوژی DLP، تبلت ۷ اینچی را به پروژکتور تبدیل می کند rengo1374 1 1,438 2016/12/29 07:56 AM
آخرین ارسال: !Web Prince
زمستان استفاده از یاقوت در گوشی‌های ال‌جی و سامسونگ rengo1374 0 800 2014/05/25 09:21 PM
آخرین ارسال: rengo1374
زمستان اخبار تکنولوژی - تلفن همراهی برای پاک سازی بی سوادی +عکس rengo1374 2 1,136 2014/05/24 06:31 PM
آخرین ارسال: rengo1374



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان