پارک انیمه
تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارک انیمه (https://animpark.icu)
+-- انجمن: سرای انیمه - Anime Hall (/forum-224.html)
+--- انجمن: بحث های عمومی انیمه ای (/forum-10.html)
+---- انجمن: سرگرمی و تست انیمه‌ای (/forum-403.html)
+---- موضوع: تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ (/thread-21038.html)

صفحه‌ها: 1 2

تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ - Yu_chan - 2015/07/26 04:31 PM

http://www.quotev.com/quiz/3657930/What-do-asahina-tsubaki-and-asahina-azusa-think-of-you/

جواب من این شد..

Miss Prime
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه

[size=12pt]TSUBAKI: shes the key to my heart.......but she can be quite strong...(oww!! my armمطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه)
AZUSA: ....grr....she thinks shes much intelligent then me!...........well lets see?.......whats 1+1? مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
................................................................................​..............................................................
SENA: ughh..azusa that's not right.....hehe anyways.....

RE: تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ - sayo fuji - 2015/07/26 05:03 PM

Miss Celestial

.TSUBAKI: oh your such an angel........may i have a dance with you my princess

مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه .AZUSA: your a nice kind person......i'm glad to see tsubaki's happy with you

................................................................................​......................................
SENA: awww you've been loved by two devils

RE: تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ - Lord Loss - 2015/07/26 05:06 PM

Miss Maliciousمطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
TSUBAKI:
wow i love the intent of murder in her eyes. but i hope she don't kill me.....مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
AZUSA: shes my type and i guess shed be a helpful person when it come to controlling tsuba-nii.
TSUBAKI: ....that's mean azu-nii

RE: تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ - +Sara Ss3+ - 2015/07/26 05:34 PM

Miss Celestial

RE: تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ - anne13 - 2015/07/29 05:34 PM

Miss Vicious
TSUBAKI: WHAAAAAAA!!!...........shes mean she made me cry and stole my lolly pop!!!!
AZUSA: ........some one call the police she stabbed me!.......just coz i said no when she wanted a hug.
................................................................................​.....................................
SENA: okay......then........(runs of)

RE: تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ - avatar_sh - 2015/08/23 12:14 PM

Miss Malicious
TSUBAKI: wow i love the intent of murder in her eyes. but i hope she don't kill me.....
AZUSA: shes my type and i guess shed be a helpful person when it come to controlling tsuba-nii.
TSUBAKI: ....that's mean azu-nii

RE: تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ - Soul Killer - 2015/10/11 11:18 PM

http://i.quotev.com/img/q/u/13/08/18/GUMI_600_1329977.jpg

RE: تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ - aika_chan - 2015/10/12 04:33 PM

Miss Celestial
[size=12pt]TSUBAKI: oh your such an angel........may i have a dance with you my princess?مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
AZUSA: your a nice kind person......i'm glad to see tsubaki's happy with you.مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
................................................................................​.....................................
SENA: awww you've been loved by two devils.

RE: تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ - princess.s - 2016/05/12 11:17 AM

What do asahina tsubaki and asahina azusa think of you?
Tsubaki Asahina
Miss Malicious
[color=inherit !important]TSUBAKI: [color=inherit !important]wow i love the intent of murder in her eyes. but i hope she don't kill me.....مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
[color=inherit !important]AZUSA: [color=inherit !important]shes my type and i guess shed be a helpful person when it come to controlling tsuba-nii.
TSUBAKI: [color=inherit !important]....that's mean azu-nii
[color=inherit !important]................................................................................​............................
[color=inherit !important]SENA: [color=inherit !important]wow azusa like you.....good going!

RE: تست:سوباکی و آزوسا درباره تو چه فکری می کنن؟؟ - cheryl - 2016/05/15 08:07 PM

(2016/05/12 11:17 AM)'princess.s' نوشته شده توسط:  What do asahina tsubaki and asahina azusa think of you?Tsubaki AsahinaMiss Maliciousمطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه[color=inherit !important]TSUBAKI: [color=inherit !important]wow i love the intent of murder in her eyes. but i hope she don't kill me.....مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
[color=inherit !important]AZUSA: [color=inherit !important]shes my type and i guess shed be a helpful person when it come to controlling tsuba-nii.
TSUBAKI: [color=inherit !important]....that's mean azu-nii
[color=inherit !important]................................................................................​............................
[color=inherit !important]SENA: [color=inherit !important]wow azusa like you.....good going!

برای منم همین شد